پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شلبی جی تی 350 2019 (3)

معرفی شلبی جی تی 350 2019 با مشخصات جدید

اگر طرفدار خودروی محبوب فورد ماستنگ باشید حتما نام شلبی جی تی 350 را شنیده اید. اسب وحشی کمپانی شلبی که یک سر و گردن از ماستنگ معمولی است و درست یک رده پایین تر از شلبی جی تی 500 قرار می گیرد. کمپانی فورد به تازگی اطلاعات جدیدی از شلبی جی تی 350 مدل […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

اگر طرفدار خودروی محبوب فورد ماستنگ باشید حتما نام شلبی جی تی 350 را شنیده اید. اسب وحشی کمپانی شلبی که یک سر و گردن از ماستنگ معمولی است و درست یک رده پایین تر از شلبی جی تی 500 قرار می گیرد. کمپانی فورد به تازگی اطلاعات جدیدی از شلبی جی تی 350 مدل 2019 را منتشر کرده است که برای علاقه مندان به این خودرو بسیار جذاب است.

کمپانی فورد در ساخت نمونه جدید شلبی جی تی 350 , از تجربیات بیلی جانسون راننده خودروی فورد جی تی حاضر در مسابقات مختلف استفاده کرده است تا خودروی جدیدشان حال و هوای اسپرت تری داشته باشد. کمپانی فورد برای مدل جدید جی تی 350 , تمرکز خود را برای هندلینگ خودرو و عملکرد آیرودینامیکی آن گذاشته است.

علاوه بر این این کمپانی توجه ویژه ای به ارتقا دادن زیر بندی, ترمز ها و تایر ها هم داشته است. زیر بندی مگنتیکی جی تی 350 به وسیله فنر ها و ضربه گیر های جدید ارتقا یافته است. هم چنین سیستم کنترل پایداری خودرو تقویت شده است و در مدل 2019 از فرمان برقی استفاده خواهد شد. دیسک ترمزهای برمبو هم بزرگ تر شده اند و از کلیپر های 6 پیستون در جلو و 4 پیستون در عقب استفاده شده است. رینگ های 19 اینچی آلومینومی همراه با لاستیک های Pilot Sport Cup 2  از میشلن با سایز 295/35 در جلو و 305/56 در عقب ظاهر خودرو را مزین کرده است.

شلبی جی تی 350 2019 (4)

هم چنین کمپانی فورد با میشلن تحقیقات جدیدی را انجام داده است تا لاستیک های جی تی 350 علاوه بر دوام در مسیر مستقیم, قدرت تحمل نیروی گریز از مرکز بیشتری را داشته باشد. در قسمت داخلی خودرو هم برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان تلاش شده است. صندلی های ریکارو به خوبی راننده را در آغوش می گیرد و از کمربند چند نقطه ای در آن استفاده شده است. هم چنین این خودرو از سیستم کنترل تهویه دو نقطه ای بهره می برد. سیستم صوتی Harman پریمیوم با 12 اسپیکر هم قابل سفارش است.

علاوه بر رنگ های نسل قبلی, اکنون رنگ های آبی فورد پرفورمنس, آبی Velocity و رنگ های سفارشی آبی Kona , مشکی Shadow و خط های سفید آکسفورد هم قابل سفارش هستند. Hermann Salenbauch مدیر بخش فورد پرفورمنس می گوید: ((قطعا کارول شلبی هم با دیدن مدل جدید لبخند خواهد زد. ما فرمول اصلی کارول شلبی برای گرفتن بیشترین قدرت و بهترین آیرودینامیک را حفظ کرده ایم و روز به روز بیشتر به فکر ارتقا دادن محصولاتمان هستیم.))

شلبی جی تی 350 2019 (2)

پیشرانه خودرو از نوع 5.2 لیتری با 526 اسب بخار باقی مانده است و از گیرباکس 6 سرعته ترمک استفاده شده است. فروش شلبی جی تی 350 2019 از اوایل سال 2019 آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

اطلاعات جدید از شلبی جی تی 500 مدل 2020

ماستنگ موتور عقبی که هیچ گاه تولید نشد

ماستنگ کبرا جت به مناسبت 50 سالگی اش معرفی می شود

چرا فورد موستانگ بولیت اینقدر معروف است؟!

اسب موستانگ برای ۲۰۱۸ زین شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی