پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی نیسان ایکس تریل 2018

تکرار افتخارات نیسان در جلب رضایت مشتریان/ رتبه نخست رضایتمندی مشتریان برای سومین بار متوالی به جهان نوین آریا رسید

جهان نوین آریا ، نمایندگی رسمی نیسان در ایران باز هم قهرمان نظر سنجی مشتریان طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شد. به گفته امیر حسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان نوین آریا […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

جهان نوین آریا ، نمایندگی رسمی نیسان در ایران باز هم قهرمان نظر سنجی مشتریان طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) شد.

به گفته امیر حسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش جهان نوین آریا: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، شرکت جهان نوین آریا نمایندگی رسمی نیسان در ایران موفق شد برای سومین بار متوالی رتبه نخست در زمینه رضایت مندی مشتریان از فروش محصولات را در ميان شرکت های عرضه کننده خودرو، اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان، در كشور كسب كند.

در گزارش منتشر شده از طرف اين شركت، 15 شرکت عرضه کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند. امیر حسن امیری، معاون فروش و خدمات پس از فروش نماینده رسمی نیسان افزود: پیش از این نیز شرکت جهان نوین آریا طبق گزارش سه ماهه سوم (پاییز) و سه ماهه دوم (تابستان) سال 96 شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رتبه اول را در زمینه رضایت مندی مشتریان از فرایند فروش در میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب کرده بود.

رضایتمندی مشتریان-جهان نوین آریا

طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی این سازمان، شرکت جهان نوین آریا توانست با کسب امتیاز 793 از 1000، بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داد. این ارزیابی در 4 زمینه اطلاع رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته های مشتری، هزینه و زمان صرف شده و تحویل خودرو صورت گرفته است که شرکت جهان نوین آریا موفق به کسب رتبه اول در هر 4 شاخص و به صورت معدل رتبه 1 در میان کلیه عرضه کنندگان شده است. گفتنی است این شرکت بالاترین امتیاز را در زمینه “اطلاع رسانی و پاسخگویی” بین 4 شاخص دیگر کسب کرده است. هدفگذاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در فرایند فروش 750 می باشد که جهان نوین آریا تنها شرکتی است که این هدف را محقق نموده است.

وی اشاره کرد: شرکت جهان نوین آریا در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و با همت کل مجموعه توانسته است در زمینه ارزیابی های فروش و خدمات پس از فروش دستاوردهای خوبی داشته باشد. شرکت جهان نوین آریا با علم به اینکه احترام به مشتری و توجه به خواسته های این عزیزان از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می شود، همواره اهتمام ویژه ای به بهبود فرایندهای فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم ها و ارائه خدمات نوین و متمایز طبق استاندارد های نیسان در زمینه تکریم و احترام به مشتری، همچون طرح تحویل ناب، توانسته است به بهترین شکل در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

جهان نوین آریا قیمت محصولات نیسان را تغییر دارد

تاثیر ژاپنی ها بر ذائقه خریداران ایرانی/ مزایای رقابتی نیسان ایکس تریل جدید در بازار شاسی بلندها

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

فروش نقدی نیسان جوک پلاتینیوم (خرداد 97)

جهان نوین آریا برای دومین بار متوالی رتبه اول رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی