پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین رپید AMR (3)

بررسی استون مارتین رپید AMR 2019

کمپانی استون مارتین پس از معرفی نمونه DB11 با کمک تیم استون مارتین ریسینگ (AMR) این بار به سراغ نمونه سدان رپید رفته است تا دستی بر سر و گوش آن بکشد. نمونه ای 4 در با تیراژ محدود که تغییرات زیادی را تجربه کرده است. خودرویی که اکنون توسط استون مارتین معرفی شده است […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی استون مارتین پس از معرفی نمونه DB11 با کمک تیم استون مارتین ریسینگ (AMR) این بار به سراغ نمونه سدان رپید رفته است تا دستی بر سر و گوش آن بکشد. نمونه ای 4 در با تیراژ محدود که تغییرات زیادی را تجربه کرده است.

خودرویی که اکنون توسط استون مارتین معرفی شده است بسیار شبیه به خودروی کانسپت رونمایی شده در نمایشگاه ژنو سال 2019 است. خودرویی که اکنون با چهره ای تهاجمی تر در دید همگان حضور یافته است. در قسمت عقب اسپلیتر های زیر سپر از جنس فیبر کربن ساخته شده است و چراغ های بزرگ عقب شبیه به چراغ های استون مارتین ونکوئیش زاگاتو هستند. هم چنین کاپوت, دیفیوزر عقب, فلاپ های زیر در و بال عقب از فیبر کربن ساخته شده اند.

استون مارتین رپید AMR (5)

مشتریان می توانند از بین 3 طرح مختلف یکی را انتخاب کنند. دو طرج استاندار یا Silhouette برای خودرو وجود دارد که در سه رنگ آبی مشکی یا نقره ای قابل سفارش هستند. در مدل های استاندارد اسپلیتر جلو, فلاپ های زیر در و اسپلیتر عقب با رنگ سبز رنگ آمیزی شده اند در حالی که در مدل Silhouette از خط خاکستری یا سفید در طول بدنه استفاده شده است. در مدل سیگنچر هم استون از رنگ خاکستری همراه با رنگ سبز مخصوص استرلینگ استفاده کرده است.

تمامی مدل های استون مارتین رپید از رینگ های 21 اینچی بهره می برند که در قاب لاستیک های میشلن Pilot Super Sport قرار گرفته اند. هم چنین دیسک های کربن سرامیکی 15.7 اینچی در جلو و 14.2 اینچی در عقب هم خود نمایی می کنند. ضربه گیر های خودرو ارتقا یافته اند و ارتفاع خودرو 0.4 اینچ کاهش یافته است تا خودرو هندلینگ بهتری نسبت به رپید S داشته باشد.

استون مارتین رپید AMR (2)

پیشرانه خودرو هم تغییرات قابل ملاحضه ای را شاهد بوده است و موتور 12 سیلندر 6 لیتری اکنون قادر به تولید 580 اسب بخار قدرت و 465 پوند بر فوت گشتاور است. نمونه رپید AMR 30 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به رپید S قدرت تولید می کند و به گفته AMR شتاب 0 تا 100 این خودرو در 4.2 ثانیه انجام می گیرد.

استون مارتین رپید AMR 2

انتقال قدرت بوسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک انجام می گیرد در حالی که AMR با طراحی دو خط اگزوز و سر اگزوز های 4 تایی, قدرت خروجی اگزوز را هم بهبود بخشیده است. تنها 210 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد و قیمت پایه آن از 240 هزار دلار آغاز می شود. اولین نمونه های رپید AMR تا قبل از پایان سال 2018 به مشتریان تحویل داده می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استون مارتین DB11 تیونینگ منصوری

استون مارتین جیمز باند فروخته می شود

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

بررسی جدید ترین مدل معرفی شده از استون مارتین/ DB11 AMR

استون مارتین از ونتیج GT8 رونمایی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی