پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرچم رنو

رنو در ایران ماندگار شد

کارلوس گون مدیرعامل خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد که این شرکت علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به فعالیت‌های خود در ایران ادامه خواهد داد. این در حالی است که دیگر گروه خودروسازی فرانسوی یعنی پژو سیتروئن، به محض اعلام آمریکا سرمایه گذاری خود در کشورمان را به حالت تعلیق درآورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آن‌طور […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

کارلوس گون مدیرعامل خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد که این شرکت علی‌رغم تحریم‌های آمریکا به فعالیت‌های خود در ایران ادامه خواهد داد. این در حالی است که دیگر گروه خودروسازی فرانسوی یعنی پژو سیتروئن، به محض اعلام آمریکا سرمایه گذاری خود در کشورمان را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آن‌طور که خبرگزاری رسمی فرانسه اعلام کرده کارلوس گون مدیرعامل رنو در مجمع سالیانه این خودروساز فرانسوی درباره برنامه‌ این شرکت در ایران در شرایط خروج آمریکا از برجام اعلام کرده که «ما ایران را ترک نخواهیم کرد حتی اگر مجبور به کاهش فعالیت‌های خود شویم».

اعلام رنو در زمینه ادامه فعالیت در ایران در حالی است که رئیس‌جمهوری آمریکا با خروج از برجام به دنبال تهدید شرکت‌های خارجی برای توقف فعالیت‌ها در ایران است.

رنو از مهمترین خودروسازان فرانسوی است که از دیرباز تا کنون سهم قابل توجهی از بازار ایران داشته است. تعدادی از محصولات این شرکت داخل کشور به تولید می رسند و تعدادی دیگر که محصولات لوکس تر رنو به شمار می روند، به صورت کاملا وارداتی در بازار عرضه می شوند. رنو های تولیدی در ایران همواره از پرچمداران کیفیت میان خودروهای ساخت داخل هستند و وارداتی های رنو به لطف سبک جدید طراحی و پیشرفت های قابل توجه، آمار واردات به مراتب چشمگیرتری از قبل دارند.  رنو فرانسه در سال 2017 میلادی بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه از محصولات خود را در ایران تولید کرده و ایران هشتمین بازار بزرگ این شرکت شناخته شده است.

۱۴ سال حضور بدون وقفه رنو در ایران این امکان را برای خودروساز فرانسوی فراهم کرده تا با قدرت به جلو برود. سال گذشته میلادی، موفق ترین سال حضور رنو در بازار ایران بود. طی پنجمین همایش صنعت خودرو که اواخر سال ۱۳۹۶ برگزار شد، پاسکال فلتن مدیر منطقه‌ای رنو اعلام کرد با عملیاتی شدن دور جدید همکاری‌های رنو در ایران، فرصت‌های شغلی حدودا ده برابر خواهد شد. همچنین حجم کل سرمایه‌گذاری رنو در ایران به ۸۰۰ میلیون یورو می‌رسد. همچنین فلتن اعلام کرده بود برای صادرات در سه حوزه برنامه ریزی شده و ایران هاب صادراتی رنو در منطقه در سه حوزه خودرو، قطعه و مواد خام خواهد بود.

شایان ذکر است، علاوه بر بحث تولید، محصولات وارداتی رنو نیز توانستند سال ۱۳۹۶ بیشترین آمار واردات را به خود اختصاص دهند و از این نظر نیز در جایگاه برتر بازار قرار بگیرند. نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو در ایران موفق شد در جمع ۱۰۰ نمایندگی برتر رنو در سال ۲۰۱۷ قرار گیرد.

 

نگین خودرو در جمع 100 نماینده برتر رنو در سال 2017

می توان هر قطعه ای را در ایران تولید کرد/ نگاهی به شرایط کیفیت تولید قطعه و خودرو در گفت و گو با قائم مقام کیفیت رنو در ایران

افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو/ خدمات پیش از فروش!

آمار تولید رنو در سال 96 منتشر شد

از توانمندی های رنو استفاده کنید/نگاهی به پتانسیل برندهای خارجی حاضر در کشور در حوزه خودروهای پاک

پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول

برنامه رنو پارس برای توسعه قطعه سازان ایران

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

2017 موفق ترین سال حضور رنو در ایران/ رکورد تولید، فروش و سهم رنو پارس از بازار ایران شکسته شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی