پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ولوو-داتیس خودرو

استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو

شرکت داتیس خودور نمایندگی انحصاری برند هایکو اسپورتیو در ایران جهت گسترش شبکه نمایندگی وخدمات پس از فروش محصولات ولوو در کشور از سراسر کشور نماینده فعال می پذیرد. داتیس خودرو در نظر دارد تا نمایندگی های فروش وخدمات پس از فروش خود در کشور را جهت ارائه خدمات بهتر به ولوو سواران افزایش دهد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

شرکت داتیس خودور نمایندگی انحصاری برند هایکو اسپورتیو در ایران جهت گسترش شبکه نمایندگی وخدمات پس از فروش محصولات ولوو در کشور از سراسر کشور نماینده فعال می پذیرد.

داتیس خودرو در نظر دارد تا نمایندگی های فروش وخدمات پس از فروش خود در کشور را جهت ارائه خدمات بهتر به ولوو سواران افزایش دهد در همین راستا این شرکت در اطلاعیه ای از متقاضیان خواست تا جهت ارسال رزومه فعالیت خود به آدرس     http://www.datiskhodro.com/PersianHome/BranchConditions  مراجعه کنند.

داتیس خودرو در حال حاضر نماینده انحصاری برند هایکو در ایران است وفروش وخدمات پس از فروش برند ولوو در ایران را بر عهده دارد . هایکو اسپورتیو یک برند آلمانی است که شریک تجاری کمپانی ولوو به شمار میرود وداتیس خودور قصد دارد با افزایش شبکه نمایندگی های خود خدمات ویژه ای را در سراسر کشور به ولوو سواران ارایه دهد.

داتیس خودرو

 

 

فرمول های روغنی!/ روغن موتور تاکومی با فرمولاسیون مخصوص موتورهای توربوشارژ

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

نگاه نو داتیس خودرو به خدمات تخصصی

داتیس خودرو ماجرای ولوو و هایکو را شفاف سازی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی