پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگوان

آغاز مجدد پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018

آغاز مجدد پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018 توسط ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن در ایران اعلام می شود. پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018 : بررسی اجمالی فولکس واگن تیگوان : تیگوان خودروی باکیفیت که در بازار اروپا یکی از محبوب ترین کراس اورهاست. این خودرو با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ در […]

امیر
سه شنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

آغاز مجدد پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018 توسط ماموت خودرو نماینده رسمی فولکس واگن در ایران اعلام می شود.

پیش فروش فولکس واگن تیگوان 2018 :

شرایط پیش فروش تیگوان 2018 (خرداد 97)

بررسی اجمالی فولکس واگن تیگوان :

تیگوان خودروی باکیفیت که در بازار اروپا یکی از محبوب ترین کراس اورهاست. این خودرو با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ در 4 سیلندر راونه بازار می شود. با تنظیماتی که روی میل سوپاپ و توربوشارژ انجام شده است، این پیشرانه در حال حاضر جزو یکی از بهترین پیشرانه های 2 لیتری جهان است که در گروه فولکس واگن و به خصوص آئودی مورد استفاده قرار می گیرد. این پیشرانه می تواند 180 اسب بخار نیرو در اختیار راننده تیگوان بگذارد و جالب انکه نمودار گشتاور تا 320 نیوتن متر بالا می رود و به همین دلیل شتاب 0 تا 100 این خودرو به حدود 7.7 ثانیه می رسد. این خودروی دو دیفرانسیل در سیکل ترکیبی 7.4 لیتر سوخت مصرف می کند.

امکانات فولکس واگن تیگوان :

حالت اقتصادی استارت/استاپ، فرمان برقی، مولتی مدیا پیشرفته 9.2 اینچی، سیستم تهویه مطبوع سه گانه، آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن، گرمکن نازل آب پاش، نمایشگر باد لاستیک، Auto Hold، کروز کنترل، سیستم هشدار خستگی راننده، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی و چندین و چند امکان دیگر توسط فولکس واگن در این خودرو تعبیه شده است. تیگوان مجهز به 9 کیسه هوای ایمنی است. به گفته کارشناسان شرکت ماموت، این خودرو تست های فنی را در ایران به طور کامل پشت سر گذاشته اند و کاملا با شرایط جاده ای، سوخت و آب و هوای ایران کالیبره شده اند. نکته جالبی که در طمان تست خودروی تیگوان نظر همه را به خود جلب کرد، شتاب اولیه بالا این خودرو بود. ضمن این که نرمی عملکرد در عبور از دست اندازها نیز کاملا محسوس بود.

شرایط پیش فروش جدید BYD S7 توسط کارمانیا اعلام شد

پیش فروش هایما S7 توربو با قیمت قطعی (خرداد 97)

فروش مشارکتی محصولات نگین خودرو (تیر 97)

شرایط فروش نقدی MVM 315 و MVM X33S (خرداد 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی