پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بارگیری محصولات مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو به موقع به دست مشتریان می رسند

در شرایط متلاطم بازار خودرو، بسیاری از شرکت ها در تحویل خودرو به مشتریان دچار مشکل شده اند. در این شرایط بسیاری از مشتریان نگران تحویل خودروهای ثبت نامی هستند و جو روانی بازار، احساس امنیت را از مشتریان سلب کرده است. مدیران خودرو اما یکی از خودروسازانی است که علی رغم مشکلات به وجود […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷

در شرایط متلاطم بازار خودرو، بسیاری از شرکت ها در تحویل خودرو به مشتریان دچار مشکل شده اند. در این شرایط بسیاری از مشتریان نگران تحویل خودروهای ثبت نامی هستند و جو روانی بازار، احساس امنیت را از مشتریان سلب کرده است. مدیران خودرو اما یکی از خودروسازانی است که علی رغم مشکلات به وجود آمده، خودروها را در زمان تعیین شده به مشتریان تحویل می دهد.

بارگیری محصولات مدیران خودرو

با توجه به شرایط بحرانی این روزهای بازار خودرو کشور بسیاری از وارد کنندگان و تولید کنندگان با مشکل تحویل خودرو به مشتریان روبرو شده اند. این اتفاق باعث ایجاد جو بدبینی نسبت به خودروسازان در ذهن مشتریان شده است.

در این بین برخی خودروسازان شرایط بهتری در تحویل محصولات خود دارند. عکسهای فوق محصولات شرکت مدیران خودرو را نشان می دهد که در حال بارگیری از کارخانه هستند تا به دست مشتریانی برسند که موعد تحویل خودرو آنها سر رسیده است‌.

شرایط فروش نقدی MVM 315 و MVM X33S (خرداد 97)

پیش فروش اعتباری آریزو 5 توربوشارژ (خرداد 97)

فینال مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

ام وی ام X22 به ESP و آپشن‌های جدید مجهز می‌شود

چری آریزو ۵ انتخابی منطقی در شرایط افسارگسیختگی قیمت‌ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی