پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت بلیزر (1)

شورولت بلیزر در سال 2019 باز می گردد

پس از گذشت 13 سال از خداحافظی بلیزر از خط تولید شورولت, اکنون این نمونه پر طرفدار دوباره به خط تولید شورولت باز گشته است. اولین نسل از این خودرو با نام بلیزر k5 در سال 1969 معرفی شد و اولین نسل از خودروی بلیزر s10 نیز در سال 1982 معرفی شد. در زیر کاپوت […]

ارشیا
شنبه - ۲ تیر ۱۳۹۷

پس از گذشت 13 سال از خداحافظی بلیزر از خط تولید شورولت, اکنون این نمونه پر طرفدار دوباره به خط تولید شورولت باز گشته است. اولین نسل از این خودرو با نام بلیزر k5 در سال 1969 معرفی شد و اولین نسل از خودروی بلیزر s10 نیز در سال 1982 معرفی شد.

در زیر کاپوت این خودرو, دو انتخاب موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی با 193 اسب بخار قدرت و 188 پوند بر فوت گشتاور و یک موتور 6 سیلندر آپشنال با 305 اسب بخار قدرت و 269 پوند بر فوت گشتاور قرار خواهد گرفت. برای هر دو موتور یک گیرباکس 9 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است. این خودرو از سیستم AWD بهره می برد و به کمک سیستم Traction Select توانایی حذف قدرت از چرخ های عقب هم حاصل می شود.

شورولت بلیزر (2)

دو تریم مشکی اسپرت RS و پریمیر کرومی هم قابل سفارش هستند که هر دو از گیربکس دوکلاچه و سیستم AWD بهره می برند. اما این خودرو در مراسمی در شهر آتلانتا به نمایش در آمد و به گفته رسانه ها فروش این خودرو در شهر آتلانتا تاریخچه خوبی دارد. در قسمت جلویی, بلیزر شباهت زیادی به شورولت کامارو دارد.

شورولت بلیزر (1)

شورولت در طراحی این خودرو از یک جلو پنجره بسیار بزرگ استفاده کرده است و چراغ ها حالت تو رفتگی جذابی دارند. در حالت استاندارد این خودرو از رینگ های 18 اینچی بهره می برد در حالی که در مدل های RS و پریمیوم سایز رینگ ها 21 اینچ در نظر گرفته شده است. این SUV سایز متوسط فضای حمل بار   64.2 cubic feet دارد که با خواباندن ردیف دوم از صندلی ها این فضا بیشتر هم می شود.

شورولت بلیزر (5)

کروز کنترل سازگار, دوربین عقب, صفحه نمایش 8 اینچی, شارژ وایرلس و 6 پورت USB و سیستم های  Android Autoو  Apple CarPlay از آپشن های بلیزر 2019 خواهند بود. تولید این خودرو از اوایل سال 2019 آغاز خواهد شد و هنوز قیمتی برای این مدل در نظر گرفته نشده است.

 

شورولت بلیزر (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کوروت نسل هشتم شکار شد!

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

چند دلیل برای ساخت موتور های پوش رادی توسط شورولت

بررسی مراحل تیونینگ شورولت واگن 210 مدل 1955

رکورد شکنی کامارو Big Red با گشتاور 1965 نیوتن متر!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی