پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی میورا SVR (1)

لامبورگینی تنها نسخه میورا SVR در دنیا را باز سازی کرد

کمپانی لامبورگینی به تازگی اعلام کرده است که دپارتمان Polo Storico کار بازسازی تنها نمونه میورا SVR در جهان را به پایان رسانده است. این خودرو تحت مالکیت مالکی ژاپنی بود و اکنون در ژاپن به نمایش در آمده است. داستان تولید نمونه افسانه ای SVR به سال  1970 و تولید لامبورگینی JOTA بر می […]

ارشیا
دوشنبه - ۴ تیر ۱۳۹۷

کمپانی لامبورگینی به تازگی اعلام کرده است که دپارتمان Polo Storico کار بازسازی تنها نمونه میورا SVR در جهان را به پایان رسانده است. این خودرو تحت مالکیت مالکی ژاپنی بود و اکنون در ژاپن به نمایش در آمده است.

داستان تولید نمونه افسانه ای SVR به سال  1970 و تولید لامبورگینی JOTA بر می گردد. لامبورگینی تنها یک نمونه از پروتوتایپ Jota ساخت که در سال 1970 تصادف کرد و نابود شد. پس از آن کمپانی لامبورگینی از ساختن نمونه جدید امتناع کرد. سرانجام در سال 1975 کمپانی راضی شد تا یک نمونه دیگر را جایگزین Jota کند, این نمونه SVR نام داشت. این خودرو به صورت اورجینال یک میورا S بود و تا قبل از اینکه توسط  Heinz Straber در سال 1974 خریداری شود, 8 صاحب مختلف داشت.

لامبورگینی میورا SVR (3)

سر انجام این خودرو در آن سال به کمپانی فرستاده شد و باز سازی آن 18 ماه طول کشید. به گفته پائولو گابریلی از کمپانی لامبورگینی: بازسازی این خودرو 19 ماه طول کشید و زحمت زیادی بر روی آن کشیده شده است. این خودرو به صورت تکه تکه به کمپانی فرستاده شد و بدنه از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. تنها قسمت هایی از خودرو که ارتقا یافته اند شامل: کمربند های 4 نقطه, صندلی های جدید و رول بار با قابلیت تعویض هستند.

لامبورگینی میورا SVR (4)

لامبورگینی میورا SVR به استفاده از گلگیر های پهن و اسپویلر روی سقف معروف است. در قسمت عقبی این خودروی لاستیک های پیرلی P7R با سایز 345/35ZR15 استفاده شده است و رینگ های BBS ظاهر جذابی دارند. در قسمت فنی هم این خودرو از سیستم روغن درای سامپ (کارتل خشک), میل سوپاپ های جدید, کاربراتور وبر و سیستم اگزوز جدید استفاده شده است.

لامبورگینی میورا SVR (2)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

لامبورگینی پاپ فرانسیس به فروش رفت/ لامبورگینی مقدس!

لامبورگینی اونتادور S / پرچم دار جدید لامبو

بررسی پروژه تیونینگ Amc Javelin AMX توسط Ringbrothers (برادران رینگ) / مبارز 1000 اسبی!

کانسپ Modulo از فراری برای اولین بار پا به خیابان ها می گذارد

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی