کمپانی لامبورگینی به تازگی اعلام کرده است که دپارتمان Polo Storico کار بازسازی تنها نمونه میورا SVR در جهان را به پایان رسانده است. این خودرو تحت مالکیت مالکی ژاپنی بود و اکنون در ژاپن به نمایش در آمده است. داستان تولید نمونه افسانه ای SVR به سال 1970 و تولید لامبورگینی JOTA بر می […]
داستان تولید نمونه افسانه ای SVR به سال 1970 و تولید لامبورگینی JOTA بر می گردد. لامبورگینی تنها یک نمونه از پروتوتایپ Jota ساخت که در سال 1970 تصادف کرد و نابود شد. پس از آن کمپانی لامبورگینی از ساختن نمونه جدید امتناع کرد. سرانجام در سال 1975 کمپانی راضی شد تا یک نمونه دیگر را جایگزین Jota کند, این نمونه SVR نام داشت. این خودرو به صورت اورجینال یک میورا S بود و تا قبل از اینکه توسط Heinz Straber در سال 1974 خریداری شود, 8 صاحب مختلف داشت.
سر انجام این خودرو در آن سال به کمپانی فرستاده شد و باز سازی آن 18 ماه طول کشید. به گفته پائولو گابریلی از کمپانی لامبورگینی: بازسازی این خودرو 19 ماه طول کشید و زحمت زیادی بر روی آن کشیده شده است. این خودرو به صورت تکه تکه به کمپانی فرستاده شد و بدنه از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. تنها قسمت هایی از خودرو که ارتقا یافته اند شامل: کمربند های 4 نقطه, صندلی های جدید و رول بار با قابلیت تعویض هستند.
لامبورگینی میورا SVR به استفاده از گلگیر های پهن و اسپویلر روی سقف معروف است. در قسمت عقبی این خودروی لاستیک های پیرلی P7R با سایز 345/35ZR15 استفاده شده است و رینگ های BBS ظاهر جذابی دارند. در قسمت فنی هم این خودرو از سیستم روغن درای سامپ (کارتل خشک), میل سوپاپ های جدید, کاربراتور وبر و سیستم اگزوز جدید استفاده شده است.
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
دیدگاه خود را بنویسید