پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داتیس خودرو-کلینیک تخصصی ولوو

تکمیل فرایند کلینیک تخصصی داتیس خودرو / خدمات صفر تا صد محصولات ولوو در ایران

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری برند هایکو در ایران با تکمیل فرانید کلینیک تخصصی خود و بر اساس تعهدش مبنی بر خدمات صفر تا صد به خودروهای ولوو در ایران از این پس تمامی خدمات محصولات این خودروساز سوئدی در کشور انجام خواهد شد. مدیر خدمات پس از فروش داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ تیر ۱۳۹۷

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری برند هایکو در ایران با تکمیل فرانید کلینیک تخصصی خود و بر اساس تعهدش مبنی بر خدمات صفر تا صد به خودروهای ولوو در ایران از این پس تمامی خدمات محصولات این خودروساز سوئدی در کشور انجام خواهد شد.

مدیر خدمات پس از فروش داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو در ایران گفت: کلینیک داتیس خودرو تا کنون تمامی خدمات پس از فروش را به کلیه خودروهای برند ولوو انجام داده است اما امروز به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم خدمات این خودروها را از صفر تا صد در اختیار مشتریان ولوو در ایران قرار دهیم.

داتیس خودرو در این راه سعی کرده تا تمامی تکنولوژی های بروز تعمیرات محصولات ولوو در کشور را در این کلینیک نصب و راه اندازی کند و در حال حاضر با تایید مدیر عامل هلدینگ داتیس اقدام به جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران نیز کرده و قصد دارد تا به زودی در دیگر شهر های کشور اقدام به راه اندزی کلینیک تخصصی محصولات ولوو نماید.

این اتفاق باعث می شود تا ولوو سواران در دیگر شهرهای کشور از لحاظ تامین  قطعات و تضمین خدمات هیچگونه مشکلی نداشته باشند. در برنامه های پیش روی داتیس خودرو به زودی خدمات رسانی جاده ای برای محصولات ولوو در نظر گرفته می شود که پس از تکمیل فرایند جذب نمایندگی این بخش نیز راه اندازی خواهد شد.

 

تولید و اشتغال اولویت داتیس خودرو / نقش موثر داتیس در تشویق مردم به استفاده از خودروهای هیبرید

استارت جذب نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش داتیس خودرو

فرمول های روغنی!/ روغن موتور تاکومی با فرمولاسیون مخصوص موتورهای توربوشارژ

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

نگاه نو داتیس خودرو به خدمات تخصصی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی