پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M3 2020 (3)

مدل جدید ب ام و M3 سبک تر و قوی تر خواهد بود

اخبار جدید حاکی از این است که ب ام و M3 جدید نسبت به مدل M3 CS فعلی, سبک تر و قوی تر خواهد بود. این خودرو در سال 2020 رونمایی خواهد شد و از مهندسی جدید در ساخت شاسی بهره می برد. ب ام و M3 2020 از سقف فیبر کربنی و تکنولوژی جدید […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۷

اخبار جدید حاکی از این است که ب ام و M3 جدید نسبت به مدل M3 CS فعلی, سبک تر و قوی تر خواهد بود. این خودرو در سال 2020 رونمایی خواهد شد و از مهندسی جدید در ساخت شاسی بهره می برد.

ب ام و M3 2020 از سقف فیبر کربنی و تکنولوژی جدید در ساخت شاسی بهره می برد که در خودرو های سری 5 و 7 ب ام و استفاده شده است. با این شاسی جدید وزن خودرو کاهش می یابد و گفته می شود که نسبت به مدل M3 CS F80 با وزن 1585 کیلوگرم, از وزن کمتری برخوردار است.

ب ام و M3 2020 (4)

با توجه به اطلاعات جدید منتشر شده, قدرت ب ام و M3 مدل 2020 از 460 اسب بخار شروع می شود که 11 اسب بخار از مدل فعلی بیشتر خواهد بود. ب ام و به کمک استفاده از سیستم Water Injection که در مدل M4 GTS هم از آن استفاده کرده است, این افزایش قدرت را در مدل M3 بوجود آورده است. گیربکس دستی این خودرو بدون تغییر باقی مانده است و از نوع 6 دنده است.

ب ام و M3 2020 (1)

گیربکس 8 سرعته اتوماتیک هم به عنوان آپشن برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این نمونه در نسل فعلی ب ام و هم وجود دارد و مدل M3CS فعلی با گیربکس اتوماتیک, شتاب 0 تا 100 3.7 ثانیه ای دارد. در این نمونه جدید شاسی فیبر کربنی, سیستم 4 چرخ متحرک یا هیبرید استفاده نشده است. نمونه جدید 60 میلی متر طول بیشتر خواهد داشت که تنها 20 میلی متر آن در ویل بیس خودرو اضافه شده است.

ب ام و M3 2020 (2)

این افزایش طول برای جاگذاری سنسور های جدید و هم چنین ایمنی بیشتر در هنگام تصادفات است. هنوز اطلاعاتی از قیمت خودرو در دست نیست و به نظر نمی رسد به این زودی ها خبری از قیمت خودرو منتشر شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی یک ادعا/ ب ام و آلمان اسناد تسلا موتور را تایید نکرد

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

تهدیدهای ترامپ دامن اروپایی ها را گرفت/ تعرفه 20 درصدی برای واردات خودروهای اروپایی به آمریکا

در مرکز خدمات‌‌ پس‌ازفروش‌‌ پرشیا خودرو چه‌ می‌گذرد؟/ گفت و گو با رئیس ارشد خدمات پس‌ از فروش پرشیا خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی