پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چراغ راهنمایی-پلیس راهور

برنامه پلیس راهور برای کنترل ترافیک هنگام قطعی برق

با توجه به قطعی برق در روزهای اخیر و احتمال تداوم قطعی ها با فرارسیدن فصل تابستان، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در زمان قطعی برق در تقاطع ها ماموران راهنمایی و رانندگی کار چراغ های راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهند و برای جلوگیری از هرج و مرج ترافیکی، تعداد آن […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷

با توجه به قطعی برق در روزهای اخیر و احتمال تداوم قطعی ها با فرارسیدن فصل تابستان، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در زمان قطعی برق در تقاطع ها ماموران راهنمایی و رانندگی کار چراغ های راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهند و برای جلوگیری از هرج و مرج ترافیکی، تعداد آن ها افزایش می یابد.

سرهنگ رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با قطعی برق در روزهای تابستان و خاموشی چراغ های راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: اگر برق در تقاطعی قطع شود، پلیس راهو تعداد نیروی‌های خود را در آن تقاطع تقویت می‌کند.

وی افزود: با قطعی برق در تقاطع‌ها، به جای دو مامور راهنمایی و رانندگی، 5 مامور در محل مستقر می‌شوند و  هر ماموری مسئولیت کنترل  و راهنمایی خودروهای یک ضلع تقاطع را بر عهده می‌گیرد  و این ماموران با حرکت دست با یکدیگر هماهنگ هستند و با سوت و حرکات دست کار چراغ راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ماموران راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها در زمان قطعی برق کار را مدیریت می‌کنند تا تصادفی رخ ندهد.

سرهنگ رازقی افزود: در طول چند روز گذشته با قطعی برق مواجه بودیم، اگر چه مقداری به بار ترافیکی در تقاطع‌ها افزوده شده است، اما تصادف خاصی رخ نداده و اگر تصادفی هم اتفاق افتاده باشد، جزئی بوده و مشکل خاصی  از این بابت وجود ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

راه حل پلیس راهور برای کاهش ترافیک ناشی از تصادفات / الزام انتقال خودروهای خسارت دیده به سمت راست

موتورسیکلت های کاربراتوری شماره گذاری نمی شوند/ تلفات 20 درصدی نقاط حادثه خیز جاده ای

پرکاربردترین روشهای استعلام خلافی خودرو و موتورسیکلت

استفاده از کلاه ایمنی را جدی بگیرید!/ ضربات وارده به سر و گردن، علت مرگ 93 درصد موتورسواران

ممنوعیت ورود موتورسیکلت ها به تونل های تهران

همه‌چیز درباره سامانه سپهتن / پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل جاده ای با سپهتن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی