پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS 8 (2)

DS8 محصول جدید DS تا سال 2020 معرفی می شود

کمپانی DS قصد دارد در سال 2020 محصول جدیدی را تولید کند, که مصادف با 65 سالگی سیتروئن DS خواهد بود. این نمونه جدید با نام DS8, برای رقابت با ب ام و سری 5 وارد بازار خواهد شد. محبوبیت خودرو های سالن رو به کاهش است و فورد هم فروش محصولات سالن خود را […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷

کمپانی DS قصد دارد در سال 2020 محصول جدیدی را تولید کند, که مصادف با 65 سالگی سیتروئن DS خواهد بود. این نمونه جدید با نام DS8, برای رقابت با ب ام و سری 5 وارد بازار خواهد شد.

محبوبیت خودرو های سالن رو به کاهش است و فورد هم فروش محصولات سالن خود را در آمریکای شمالی قطع کرده است. اما کمپانی لوکس فرانسوی DS تصمیم گرفته است تا تولید محصولات سدان و سالن خود را افزایش دهد تا بتواند با نوآوری های جدید سهم قابل توجهی از بازار این نوع خودرو ها را از آن خود کند. Eric Apode رئیس بخش تولید محصولات DS اعلام کرده است که کار طراحی نمونه جدید آغاز شده است و برای رقابت با خودرو هایی از جمله ب ام و سری 5 و پورشه پانامرا وارد بازار خواهد شد.

DS 8 (1)

ما هیچ گاه کپی نخواهیم کرد و محصول جدیدمان کاملا متفاوت خواهد بود و به نوعی پرچم دار محصولات DS خواهد بود. این محصول جدید از ظطراحی فستبک در قسمت عقب بهره می برد که به نوعی این خودرو را از سایر محصولات DS متفاوت خواهد کرد. اما بیس کلی خودرو بر مبنای DS7 Crossback طراحی شده است. به گفته Apode : وقتی درباره DS صحبت می کنیم, می توانیم بیان کنیم که این کمپانی تنها خودروساز لوکس در فرانسه است.

DS 8 (4)

هر وقت ما کار تولید محصولی را آغاز می کنیم با نو آوری های جدید شروع می کنیم و قصد مان کپی برداری از محصولات مرسدس یا کمپانی های دیگر نیست. زیر پوست این خودرو جدید, از مهندسی EMP2 استفاده شده در پژو 508 الهام گرفته شده است. دو انتخاب موتور 2 لیتری BlueHDi دیزلی و 1.6 PureTech هم برای این خودرو در نظر گرفته است. هم چنین به گفته DS در این خودرو از انبوهی از سیستم های الکتریکی استفاده شده است. نمونه Plug-in هیبرید این خودرو از سیستم E-tense موجود در DS7 Crossback بهره خواهد برد. بر خلاف SUV های DS این خودرو دیفرانسیل جلو خواهد بود و مدل های الکتریکی قادر خواهند بود مسافت 40 مایل را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کنند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی