پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزارت-صنعت-قیمت-پراید

وزارت صنعت تکذیب کرد/ قیمت پراید 62 میلیون و 500 هزار تومان نیست!

وزیر صنعت در مراسم روز صنعت که 10 تیر ماه برگزار شد در سخنانی به استقبال مردم از خودروهای داخلی مانند پراید،سمند و پژو اشاره کرد که گفت:” پراید در دوران خود جوان رعنایی بود که اکنون از پا افتاده و باید جای خود را به خودروی جوان و رعنای دیگری بدهد. اما قابل توجه […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷

وزیر صنعت در مراسم روز صنعت که 10 تیر ماه برگزار شد در سخنانی به استقبال مردم از خودروهای داخلی مانند پراید،سمند و پژو اشاره کرد که گفت:” پراید در دوران خود جوان رعنایی بود که اکنون از پا افتاده و باید جای خود را به خودروی جوان و رعنای دیگری بدهد. اما قابل توجه است که در همین چند روز آشفتگی بازار پول، حدود ٤٠٠٠ دستگاه در فاصله زمانی سه ساعته خریداری شد که رقمی معادل ٢٥٠ میلیارد تومان بود و این رقم از سوی مردم پرداخت شده و خرید کارتکسی هم نبوده است؛ بلکه خرید قطعی و با کارت شهروندی صورت گرفته است.”

به گزارش جوان خودرو

این سخنان وزیر این شائیه را به وجود آورد که قیمت هر دستگاه پراید 62 میلیون و 500 هزار تومان است اما در محاسبه اشتباه صورت گرفته و وزیر صرفا به موضوع استقبال از خودروهای داخلی اشاره کرده اند و نه فقط خودرو پراید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت  با تکذیب خبر فوق عنوان کرد: خبر برخی رسانه‌ها که در روزهای اخیر با انتشار نادرست بخش‌هایی از سخنان محمد شریعتمداری در نشست خبری ویژه روز صنعت و معدن با خبرنگاران، مدعی شدند که بر اساس سخنان وی هر خودروی پراید ۶۲ میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد را خلاف واقع و تاسف‌برانگیز دانست و تصریح کرد: این خبر دروغ است و وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت هیچگاه نگفت که هر خودروى پراید چه قیمتى دارد؟!

وی از تقاضاى فوق‌العاده و غیر طبیعى چند روز پیش براى انواع خودروهاى داخلى اعم از پراید ، پژو ، سمند و سایر خودروهاى تولید داخل با طرح تقاضاى غیر‌عادى ناشى از حرکت نقدینگى به سمت این نوع خودروها در سایت‌هاى فروش خودروساز‌ها سخن گفت.

این مرکز ضمن تقدیر از رسانه‌هایی که با پایبندی به اصول حرفه‌ای خبر، انتشار اخبار دقیق و صحیح را با حفظ امانت سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، از رسانه‌ها می‌خواهد برای بالا بردن آمار مخاطبان خود صداقت، امانت و اصول حرفه‌ای خبر را زیر پا نگذارند و با انتشار اخبار کذب، شعور و سطح فکری مخاطبان خود را زیر سوال نبرند.

جایگزین پراید در فرصت مقتضی معرفی خواهد شد/ ارائه محصولی با قیمت پراید تکرار ناپذیر است

رشد چند صد هزارتومانی قیمت پراید

قیمت پراید و پژو صادراتی

قیمت واقعی پراید را چگونه محاسبه کنیم؟

افزایش قیمت انواع پراید و سمند تصویب شد

رنو کوئید جایگزین پراید یا محصول ارزان قیمت ایران خودرو؟

پراید باید 16 میلیون قیمت داشت

قیمت انواع پراید دست دوم در تهران (مهر 94)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی