پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

10 خودروی الکتریکی پر فروش (1)

10 خودروی الکتریکی پر فروش در بازار جهانی

با توجه به پیشرفت روز افزون خودرو های هیبریدی و الکتریکی, تصمیم گرفتیم به بررسی 10 خودروی الکتریکی پرفروش در بازار آمریکا بپردازیم. با توجه به اینکه برخی کمپانی آمار ماهانه از فروش خود منتشر نمی کنند, این اطلاعات بر اساس میزان فروش دوره ای سنجیده می شود. 10.   BMW i3 تا آخر ماه […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

با توجه به پیشرفت روز افزون خودرو های هیبریدی و الکتریکی, تصمیم گرفتیم به بررسی 10 خودروی الکتریکی پرفروش در بازار آمریکا بپردازیم. با توجه به اینکه برخی کمپانی آمار ماهانه از فروش خود منتشر نمی کنند, این اطلاعات بر اساس میزان فروش دوره ای سنجیده می شود.

10.   BMW i3

تا آخر ماه می, کمپانی ب ام و  2,924 دستگاه از خودرو های i3 را در بازار آمریکا به فروش رسانده است. این خودرو ها شامل نمونه های  i3 BEV و Rex می شود. هم چنین ب ام و یک نمونه دیگر از خودروی الکتریکی i3 به نام i3 sport را هم به تازگی معرفی کرده است.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (3)

  1. Ford Fusion Energi

کمپانی فورد هم توانسته است موفقیت های زیادی را در زمینه ساخت خودرو های هیبریدی و الکتریکی کسب کند. از نمونه فیوژن 3,698 دستگاه فروخته شده است که میزان فروش ماهیانه آنرا به  750تا800  می رساند.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (6)

  1. Honda Clarity Plug-in Hybrid

هوندا اولین بار نمونه clarity را در سال 2017 روانه بازار کرد. از آن به بعد فروش این محصول هر ماه افزایش پیدا کرد به نحوی که در ماه می 2018 هوندا توانست 1,639 دستگاه از این محصول را به فروش برساند. تاکنون 5,225 هوندا clarity در آمریکا فروخته شده است.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (6)

  1. Nissan LEAF

فروش محصول لیف توسط نیسان با اندکی تاخیر آغاز شد و اولین بار در ماه مارچ نیسان 1500 دستگاه از این نمونه را روانه بازار کرد. از آن به بعد فروش محصولات الکتریکی نیسان افزایش پیدا کرد و این کمپانی توانست  5,292  دستگاه لیف در بازار آمریکا بفروشد.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (2)

  1. Chevrolet Volt

کمپانی شورولت با معرفی نمونه ولت, مدتی بعد از معرفی ولت ev توانست با وجود رقیبان قدرتمندی همچون هوندا و تویوتا, سهمی از بازار را از آن خود کند. شورولت موفق به فروش 6,478 ولت در آمریکا شد.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (5)

  1. Chevrolet Bolt EV

گزارش ها حاکی از آن است که فروش نمونه الکتریکی ولت اخیرا کاهش یافته است. اخیرا با تغییر در ساختار, این نمونه فراز و فرود های زیادی را تجربه کرده است. با این وجود 6,775  دستگاه شورولت ولت ev در بازار فروخته شده است.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (4)

  1. Tesla Model X

با وجود اینکه کمپانی تسلا تعداد کمتری مدل x نسبت به مدل s تولید کرده است و قیمت بیشتری هم نسبت به سایر رقبا دارد, اما تسلا موفق شده است  6,975 نمونه از این suv را به فروش برساند.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (1)

  1. Tesla Model S

در جایگاه سوم پرفروش ترین خودرو های الکتریکی بازار تسلا مدل s قرار گرفته است. با توجه به اطلاعات فروش سال های گذشته, تسلا مدل s در سال های 2015 , 2016 و 2017 پر فروش ترین خودروی PHEV در بازار آمریکا بوده است. اکنون با توجه به معرفی نمونه محبوب مدل 3 توسط تسلا, فروش این نمونه کمی افت کرده است اما با این وجود تسلا 8,070 مدل از این خودرو را فروخته است.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (2)

  1. Toyota Prius Prime

یکی از خودرو های پلاگین هیبرید موفق سال های اخیر که توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند تویوتا پریوس پرایم است. این خودرو که بین ایرانیان نیز شناخته شده است موفق به فروش 12,018 دستگاه پریوس تا به اینجا در سال 2018 شده است.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (7)

  1. Tesla Model 3

سرانجام می رسیم به رتبه یک خودرو های الکتریکی پر فروش. تسلا مدل 3 که با معرفی در سال 2018 توانست سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. کمپانی تسلا توانسته است تعداد 18,305 دستگاه از خودروی مدل 3 را تا ماه می بفروشد. پیش بینی می شود تا آخر سال 2018 تسلا مدل 3 موفق به کسب رکورد جدیدی در فروش خودروهای الکتریکی شود.

10 خودروی الکتریکی پر فروش (1)

 نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رکورد شکنی فولکس واگن در مسابقه پایکس پیکس

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

رو نمایی فولکس واگن از I.D. R / خودروی مسابقه ای تمام برقی

آینده در دست BYD/ بازار داغ وسایل نقلیه برقی

سیستم هیبرید خودرو و نحوه عملکرد آن

رشد خودروهای برقی ؛ چالشی پیش روی تقاضای نفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی