پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرویس مدارس

دستورالعمل جدید حمل و نقل دانش آموزی توسط اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری ابلاغ شد

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از بازنگری و اصلاح دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو به نقل از ایسنا ، مرتضی ضامنی آخرین وضعیت سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی در دستور کار قرار […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از بازنگری و اصلاح دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو به نقل از ایسنا ، مرتضی ضامنی آخرین وضعیت سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و پس از اصلاح، توسط وزیر کشور هفته گذشته ابلاغ شد که کار مشترکی میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از سیستم‌های بر خط و نوین قاعدتا در دستور کار همه حوزه‌ها است، در ماده 5 دستورالعمل اصلاحیه جدید نیز تکلیف شده تا سازمان شهرداری‌ها حتما سرویس مدارس را مبتنی بر سامانه برخط قرار دهند. این کار از دو سال پیش با همکاری وزارت آموزش و پرورش آغاز و سامانه پایش را ایجاد کردیم و با ابلاغ دستورالعمل آن امیدواریم که در حوزه حمل و نقل دانش آموزی شرایطی فراهم شود تا حمل و نقلی ایمن، آسان و با امنیت خاطر برای والدین داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، به دلیل مشکلات و ابهامات دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی، این دستورالعمل نیاز به اصلاح داشت تا در این اصلاح ضمن برطرف شدن ابهامات، دستورالعمل کاراتر و متناسب با پیشرفت تکنولوژی باشد که این بازنگری انجام شد و دستورالعمل جدید توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

تجهيز ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج با محصولات ايران خودرو

14000 دستگاه آریو به ناوگان تاکسیرانی داده می شود

ون هایس پارس خودرو به تاکسیرانی می پیوندد

تاکسی های بنز ، آینده تاکسیرانی ایران

واگذاری پنج هزار تاکسی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

تشدید نظارت بر ناوگان تاکسیرانی و آژانس های مسافربری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی