پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید قطعات

حضور قطعه‌سازان در توليد قطعات پلتفرم های جديد سایپا قابل قدردانی است

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا در داخلي سازی قطعات و همچنین توسعه، طراحی و ساخت محصولات جدید گفت: توجه خاص سايپا به فعالیت های تولید قطعات خودروتوسط قطعه‌سازان داخلی بر روی پلتفرم های جديد سایپا بسيار ارزشمند و قابل قدرداني است. در نشست صميمي كه به […]

هادی سیانکی
شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۷

نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا در داخلي سازی قطعات و همچنین توسعه، طراحی و ساخت محصولات جدید گفت: توجه خاص سايپا به فعالیت های تولید قطعات خودروتوسط قطعه‌سازان داخلی بر روی پلتفرم های جديد سایپا بسيار ارزشمند و قابل قدرداني است.

در نشست صميمي كه به منظور توسعه همكاري هاي اقتصادي در اتاق بازرگاني صنايع، معادن و كشاورزي استان آذربايجان شرقي و با حضور مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، رئيس اتاق بازرگاني و جمعي از قطعه سازان اين استان برگزار شد، دكتر محمد حسين فرهنگي با اشاره به توانمندي هاي صنعتي استان آذربايجان شرقي گفت: اين استان همواره در حوزه هاي مختلف صنعتي فعال بوده و با ساخت قطعات اصلي و مهم از تجهيزات مختلف صنعتي توانسته نقش بسيار مهمي را در صنايع كشور ايفا كند.

وي افزود: بسياري از تجهيزاتي كه در گذشته از خارج وارد كشور مي شده و در تهيه آن همواره مشكل داشتيم و همچنين ارزبري بالايي داشته اند را با تلاش متخصصان اين استان توانسته ايم داخلي سازي كنيم و از اين رو در اين استان وضعيت توليد قطعات در شرايط خوبي قرار دارد.

فرهنگي حضور مهندس جهرودی به عنوان یک مدیرعامل با تجربه در صنعت خودروسازی و توسعه دهنده قطعه سازی کشور را یک امتیاز برای گروه خودروسازی سایپا دانست و خواستار توسعه فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا در استان آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت های این استان شد.

وي صنعت خودروسازی داخلی را بسيار تاثيرگذار و مهم در مبحث اشتغال دانست كه باعث ظهور توانمندی های مهندسی در کشور مي شود و برضرورت توجه به توسعه اين صنعت تاكيد كرد.

حمایت سایپا از قطعه سازان با هدف خودکفایی در تولید قطعات

سهم بالای سایپا در تولید قطعات ساخت داخل

کاهش نیرو در بزرگترین کارخانه تولید قطعات خودرو در ایران

تولید و نصب قطعات سفارشی پژو 2008

نفوذ قطعات قاچاق به خط تولیدها کیفیت خودرو ها را کاهش می دهد

ژاپن به دنبال شرکای ایرانی برای تولید خودرو و قطعات

صدرنشینی واردات قطعات منفصله خودرو در جدول کالاهای وارداتی

قطعات خودرو بیشترین حجم اقلام وارداتی را به خود اختصاص داد

چگونه 900 اسب بخار قدرت با تکنولوژی 50 سال پیش تولید کنیم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی