پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنیز خودرو

دنیز خودرو خودروهای مشتریان را زودتر از موعد تحویل داد

شرکت دنیز خودرو که در حوزه فروش خودروهای داخلی و وارداتی در سال های اخیر فعالیت های ارزشمندی را انجام داده و یکی از خوش نام ترین فروشندگان خودرو در بازار است، 28 دستگاه از خودروهای فروخته شده تولید داخل را طی مراسمی زودتر از موعد مقرر به مشتریان تحویل داد. به گزارش پایگاه خبری […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ تیر ۱۳۹۷

شرکت دنیز خودرو که در حوزه فروش خودروهای داخلی و وارداتی در سال های اخیر فعالیت های ارزشمندی را انجام داده و یکی از خوش نام ترین فروشندگان خودرو در بازار است، 28 دستگاه از خودروهای فروخته شده تولید داخل را طی مراسمی زودتر از موعد مقرر به مشتریان تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مدیرعامل این شرکت در خلال این مراسم در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد: دنیز خودرو علی رغم افزایش قیمت ارز و تغییر قیمت ها حتی در کارخانه، بخش زیادی از خودروهای فروخته شده به مشتریان را با قیمت قبلی و بدون افزایش بها به مشتریان تحویل می دهد. سرشار در ادامه افزود: واقعیت اینجاست که سرمایه ما اعتماد مشتریان است و این سرمایه بیش از چند میلیون افزایش قیمت خودروهای داخلی برای ما ارزش دارد. به همین دلیل خودروها را با قیمتی که در زمان فروش داشتند به خریداران تحویل دادیم نه قیمت روز.

سرشار در ادامه گفت: امروز با وجود حباب در بازار و افزایش قیمت خودروها، بعضی از فروشندگان خودروها را به موقع تحویل نمی دهند که یا به دلیل عدم توانایی در تهیه خودرو است و یا احتکار. اما دنیز خودرو همواره سعی کرده با مشتریان رو راست باشد و به همین دلیل در 4 سال گذشته توانسته ایم بین مشتریان اعتبار به دست اوریم. ما در سال 95 در نیمه دوم سال توانستیم 250 خودرو وارداتی را پیش از موعد به مشتریان تحویل بدهیم. در سال 96 هم بیش از 600 خودروی داخلی و 200 خودروی خارجی را به مشتریان تحویل دادیم. اما در سال 97 با توجه به ممنوعیت واردات خودرو تمرکز ما به سمت خودروهای داخلی رفت و تا امروز 130 خودرو به مشتریان تحویل شده است.

دنیز خودرو

مدیرعامل دنیز خودرو در پایان گفت: واقعیت اینجاست که اگر تولیدکنندگان بتوانند فروشندگان موفق را حمایت کنند و یا امتیاز عاملیت فروش را به انها بدهند، بدون شک می توانند سهم بیشتری از بازار خودرو تصاحب کنند. ما بارها برای گرفتن عاملیت فروش خودروسازان اقدام کرده ایم اما هنوز این مهم میسر نشده است. با این حال خوشحالیم که امروز اعلام کنیم دنیز خودرو در بخش فروش حتی بهختر از از بعضی نمایندگان رسمی تولید کنندگان عمل کرده است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی