پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماشین چمن زنی هوندا (4)

ماشین چمن زنی هوندا با 190 اسب بخار قدرت!

در سال 2014 کمپانی هوندا با همکاری بخش موتور اسپرت خود یک ماشین چمن زنی به نام HF 2620 را معرفی کرد که توانست رکورد سرعت 185.6 کیلومتر بر ساعت را به نام خود ثبت کند. در سال بعد یک شخص نروژی به نام Per-Kristian Lundefaret توانست با ماشین چمن زنی به نام Viking T6 […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۷

در سال 2014 کمپانی هوندا با همکاری بخش موتور اسپرت خود یک ماشین چمن زنی به نام HF 2620 را معرفی کرد که توانست رکورد سرعت 185.6 کیلومتر بر ساعت را به نام خود ثبت کند. در سال بعد یک شخص نروژی به نام Per-Kristian Lundefaret توانست با ماشین چمن زنی به نام Viking T6 رکورد سرعت 213 کیلومتر بر ساعت را از آن خود کند. پس از آن کمپانی هوندا با محصول جدیدی بازگشته است تا بتواند رکورد سرعت جدیدی را ثبت کند.

ماشین چمن زنی هوندا (6)

این محصول که HF 2620 نام دارد از قطعاتی بهره می برد که با استفاده از تکنولوژی طراحی 3 بعدی ساخته شده اند. اما مهم ترین بخش این خودروی چمن زنی, استفاده از موتور 1000cc متعلق به موتورسیکلت هوندا CBR1000 است که قادر به تولید 190 اسب بخار قدرت خواهد بود. قدرت این نمونه 60 اسب بخار نسبت به مدل قبلی بیشتر است. هم چنین با در نظر گرفتن وزن و قدرت این خودرو, به نسبت فوق العاده 1 به 1 برای وزن و قدرت می رسیم که تنها هایپر کارهایی مانند کونیگ زگ one از این نسبت بهره می برند!.

ماشین چمن زنی هوندا (7)

اما در بخش ظاهری این خودرو چمن زنی جالت فابریک خود را حفظ کرده است و هم چنان قادر به کوتاه کردن چمن ها خواهد بود!. شاید کمی تعجب کرده باشید اما این خودرو از باکس چمن زنی فابریک بهره می برد و موتور های الکتریکی موجود در قسمت عقبی, تیغه های فیبر کربنی را به حرکت در می آورند. هم چنین این خودرو چمن زنی از گیربکس 6 سرعته, کلاچ و صفحه نمایش LCD موجود در موتور سیکلت هوندا بهره می برد.

ماشین چمن زنی هوندا (3)

به گفته سازنده, این خودرو در دنده اول به سرعت 90 مایل (144 کیلومتر بر ساعت) می رسد. شاسی این خودرو هم از استیل T45 ساخته شده است تا دوام بالاتری داشته باشد. هم چنین باکس هوای مورد استفاده هم به طور کامل توسط نرم افزار های طراحی سه بعدی طراحی شده اند.

ماشین چمن زنی هوندا (5)

ترمز های این خودرو هم از نوع 4 پیستون مارک Kelgate در جلو و 6 پیستون در عقب هستند و در زیر خودرو هم لاستیک های مخصوص درگ مارک Hoosier و رینگ های 10 اینچیGoldspeed  قرار دارند. وظیفه رکورد شکنی هم به قهرمان 23 ساله مسابقات کارتینگ یعنی Jess Hawkins سپرده شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

گیربکس دو کلاچه: کلاچ خشک بهتر است یا تر؟

هایپر کار الکتریکی بلغاری به نام Alieno Arcanum با 5221 اسب بخار قدرت!

نسخه کمیابی از بوگاتی شیرون به نام Divo به زودی معرفی خواهد شد

نوآوری آئودی / استفاده از صفحه نمایش به جای آینه بقل!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی