پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی RS6 (3)

آئودی RS6 هیبریدی با 1018 اسب بخار قدرت

پیشرفت روز افزون تکنولوژی و هم چنین محبوبیت خودرو های هیبریدی, در بخش تیونینگ هم تاثیر گذاشته است. تیونر ABT که خودرو های آئودی را تیونینگ می کند این بار از یک نمونه هیبریدی از مدل RS6 رونمایی کرده است که توان تولید 1018 اسب بخار را دارد. پروتوتایپ جدید RS6 هیبریدی که توسط ABT […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۷

پیشرفت روز افزون تکنولوژی و هم چنین محبوبیت خودرو های هیبریدی, در بخش تیونینگ هم تاثیر گذاشته است. تیونر ABT که خودرو های آئودی را تیونینگ می کند این بار از یک نمونه هیبریدی از مدل RS6 رونمایی کرده است که توان تولید 1018 اسب بخار را دارد.

آئودی RS6 (2)

پروتوتایپ جدید RS6 هیبریدی که توسط ABT معرفی شده است از دو موتور بنزینی و الکتریکی بهره می برد که در مجموع 1018 اسب بخار و 1291 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. ABT در این خودرو از یک سیستم هوشمندانه استفاده کرده است. در این سیستم تا سرعت 100 کیلومتر بر ساعت خودرو توان خود را از موتور بنزینی 730 اسب بخاری می گیرد در حالی که وقتی سرعت به 100 کیلومتر بر ساعت رسید موتور الکتریکی 288 اسب بخاری هم وارد مدار می شود.

آئودی RS6 (5)

به عبارت دیگر موتور الکتریکی نقش مکمل را برای موتور احتراق داخلی ایفا می کند و 13.6 کیلو وات ساعت توان دارد. هم چنین در سرعت های بالا راننده قادر خواهد بود به مدت 10 ثانیه از بوست موتور الکتریکی استفاده کند.

آئودی RS6 (1)

چیزی شبیه به سیستم نایتروس که در فیلم Fast and Furious دیده بودیم. این سیستم بوسیله یک دکمه در فرمان خودرو که ABT نام آنرا دکمه جادویی گذاشته است, فعال می شود. به گفته آئودی 0 تا 100 این خودرو در 3.3 ثانیه پر می شود. سقف سرعت آئودی RS6 هم 320 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در قسمت بدنه هم آئودی RS6 با تغییرات گسترده ای مواجه شده است.

آئودی RS6 (4)

بدنه با رنگ بندی مخصوص ABT معرفی شده است. رینگ های فابریک با نمونه 21 اینچی تعویض شده اند. در قسمت زیر بندی هم فنرها از مارک H&R استفاده شده است تا پایداری بیشتری داشته باشند. به گفته ABT این خودرو در تعداد محدودی ساخته خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نوآوری آئودی / استفاده از صفحه نمایش به جای آینه بغل!

بررسی آئودی Q8 / پرچم دار SUV های آئودی

معرفی آئودی E-tron به تعویق افتاد

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

حلقه قانون به پای ارباب حلقه ها/ بازداشت رئیس آئودی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی