پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سری 8 ب ام و (1)

قیمت نسل جدید ب ام و M850i xDrive اعلام شد

تنها یک ماه پس از معرفی ب ام و سری 8 در مسابقه لمانز پس از 2 دهه, اکنون قیمت این نمونه توسط ب ام و به صورت رسمی اعلام شده است. به این ترتیب قیمت مدل M850i xDrive کوپه 111,900  دلار خواهد بود که مبلغ 995 دلار هم بابت تحویل آن به این مبلغ […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۹ تیر ۱۳۹۷

تنها یک ماه پس از معرفی ب ام و سری 8 در مسابقه لمانز پس از 2 دهه, اکنون قیمت این نمونه توسط ب ام و به صورت رسمی اعلام شده است. به این ترتیب قیمت مدل M850i xDrive کوپه 111,900  دلار خواهد بود که مبلغ 995 دلار هم بابت تحویل آن به این مبلغ اضافه می شود.

اخرین بار نزدیک به 2 دهه قبل بود که ب ام و سری 8 را در بازار عرضه کرد. اکنون نسل جدید سری 8 قوی تر از قبل بازگشته است. این خودرو از موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو با 523 اسب بخار قدرت و 553 پوند بر فوت گشتاور بهره می برد. قدرت موتور به وسیله گیربکس 8 سرعته اتوماتیک انتقال می یابد. هم چنین این خودرو از سیستم 4 چرخ متحرک xDrive با قابلیت فرمان پذیری چرخ های عقب به منظور کنترل بهتر بهره می برد.

سری 8 ب ام و (2)

از دیگر آپشن های ب ام و سری 8 می توان به ترمز های اسپرت M , سیستم زیر بندی سازگار و سیستم ضربه گیر سازگار اشاره کرد. هم چنین این خودرو علاوه بر اسپرت بودن, نمونه لوکس هم به حساب می آید. در فضای داخلی از چرم مخصوص ب ام و به نام Merino استفاده شده است و علاوه بر انبوهی از سیستم های الکترونیکی از سیستم صوتی Harman Kardon با 16 بلندگو استفاده شده است.

سری 8 ب ام و (3)

فعلا تنها مدل موجود در سری 8 نمونه کوپه M850i xDrive است اما بعدا نمونه های کانورتبل و M Power هم به این سری اضافه خواهد شد. این نمونه بر پایه خودروی مسابقه ای ب ام و M8 GTE ساخته شده است آیرودینامیک آن بهبود یافته است.

سری 8 ب ام و (4)

این خودرو با قیمت پایه 111,900  که کمی قیمت بالایی به حساب می آید ( در مقایسه با رقیبان آمریکایی) از تاریخ 8 دسامبر در آمریکا عرضه خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و i8 مسابقه ای با 540 اسب بخار قدرت!

تیونینگ ب ام و M5 توسط تیونر Manhart با 713 اسب بخار قدرت!

مدل جدید ب ام و M3 سبک تر و قوی تر خواهد بود

معرفی ب ام و سری 8 جدید پس از 20 سال غیبت

تعریف دوباره واژه لاکچری در سبد محصولات M/ معرفی ب ام و M8 گرن کوپه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی