پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارتخوان جدید

مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند! / صرفه جویی 20 میلیارد تومانی هزینه استهلاک با نصب کارت خوان های جدید

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با وجود اینکه کارت های سوخت جایگاه داران فعال است اما مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ نصب نسل جدید سامانه هوشمند و کارتخوان روز گذشته با هدف صرفه جویی در هزینه استهلاک در یکی از جایگاه […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۷

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با وجود اینکه کارت های سوخت جایگاه داران فعال است اما مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

نصب نسل جدید سامانه هوشمند و کارتخوان روز گذشته با هدف صرفه جویی در هزینه استهلاک در یکی از جایگاه های سوخت تهران اجرایی شد.

محمدرضا موسوی خواه مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  در جمع خبرنگاران در خصوص نصب این سامانه هوشمند گفت: این دستگاه های جدید از قدرت پردازش بسیار بالایی برخوردار هستند ضمن اینکه دستگاه های قبلی فرسوده شده  بود و هزینه استهلاک آن بالا رفته و لذا مقرون به صرفه نبود و با نصب دستگاه های جدید در هزینه استهلاک 20 میلیارد تومان صرفه جویی می شود.

وی افزود: تلاش داریم تا پایان سال 97 سامانه جدید هوشمند و کارتخوان های جدید در تمامی جایگاه های سوخت نصب شود  و این دستگاه خارجی است و تلاش می شود تا نمونه داخلی آ« ساخته و بر جایگاه ها نصب شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  تاکید کرد: اجرای این طرح به هیچ وجه در پرداختی مردم تغییری ایجاد نمی کند و از طرفی مشکلاتی را که برای دولت جهت تامین کارمزد جایگاه داران ایجاد کرده بود را رفع می کند.

موسوی خواه ضمن اشاره به لزوم استفاده از کارت سوخت بیان کرد: با وجود اینکه کارت های سوخت جایگاه داران فعال است اما مردم از کارت های سوخت خودشان استفاده کنند.

پدیده ای به نام “خرید و فروش کارت سوخت”

کارت سوخت دوباره باز می‌گردد/برای اخذ کارت سوخت باید به کجا مراجعه کنیم؟

راه طولانی ابلاغیه حذف کارت سوخت تا پمپ بنزین‌ها

خداحافظ کارت سوخت

سرنوشت کارت سوخت در هاله ابهام

جایگاه داران سوخت در آستانه ورشکستگی

مخالفت تمام قد جایگاه داران با طرح برندینگ سوخت

افزایش 30 درصدی کامزد جایگاهداران سوخت CNG

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی