پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

ام وی ام 315 هاچبک پرطرفداری است که به جهت شاخص های مثبت مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. طراحی بروز و زیبای این  خودرو در کنار افزایش کیفیت نسخه های جدیدتر و افزوده شدن آپشن های جدید و همچنین بهبود بازار دست دوم این خودرو از مهمترین عوامل توفیق این خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۷

ام وی ام 315 هاچبک پرطرفداری است که به جهت شاخص های مثبت مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. طراحی بروز و زیبای این  خودرو در کنار افزایش کیفیت نسخه های جدیدتر و افزوده شدن آپشن های جدید و همچنین بهبود بازار دست دوم این خودرو از مهمترین عوامل توفیق این خودرو در بازار فعلی است. سعی داریم این عوامل را یک به یک مورد ارزیابی قرار داده و وضعیت فعلی این خودرو را نسبت به رقبا بررسی کنیم.

 

چرا مشتریان 315 را انتخاب می‌کنند

برخورداری از طراحی جذاب، مدرن، اسپرت و جوان پسند، و بهره‌گیری از طیف وسیعی از امکانات رفاهی و آپشن‌های روز، مصرف پایین و تجهزات چندرسانه ایی حرفه ایی شامل سیستم صوتی پیشرفته Vifa و بهره گیری از مانیتور و نویگیشن فارسی از جمله مهمترین عوامل انتخاب این خودرو است. فرمان پذیری و کنترل آسان این خودرو ، در کنار بهره گیری از کیفیت تولید مناسب در این رنج قیمتی مشتری را مجاب می‌کند تا با یک مقایسه منطقی ام وی ام 315 را بعنوان یک خودرو مناسب انتخاب کند.

افزایش تقاضای خرید ام وی ام طی سال های اخیر

شاخص های مختلف خرید ام وی ام 315 و قیمت و شرایط منطقی فروش نسبت به رقبای داخلی و خارجی، در کنار کیفیت و طراحی جذاب باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی بعنوان یکمحصول پر طرفدار شناخته شود و تقاضا را برای این محصول افزایش دهد. از سوی دیگر ضریب بالای تامین قطعات یدکی 315 دغدغه تعمیر و وقفه های طولانی در تعمیرگاه را نسبت به رقبا به شدت کاهش داده است. بحثی که در دراز مدت و برای استفاده طولانی از یک محصول بیش از هر چیز مهم خواهد بود.

افزایش ایمنی و کیفیت، مصرف سوخت پایین

انجام تست های گوناگون از جمله تست موفقیت آمیز ایمنی در موسسه Applus IDIADA  اسپانیا و افزایش کیفیت تولید قطعات و ایمن سازی بدنه در کنار مصرف سوخت بسیار پایین این خودرو و عملکرد هماهنگ موتور و گیربکس 315 را به یک خودرو مقرون بصرفه تبدیل کرده است. این هماهنگی پس از اطلاحات مهندسی در نسل های دوم به بعد رخ داد و نرخ رضایتمندی مشتریان را از عملکرد پیشرانه این خودرو به میزان قابل توجهی افزایش داد.

افزایش کیفیت تولید / کاهش نرخ تعمیرات

در حال حاضر ام وی ام 315 با تغییرات فنی متفاوت حضور نسل سوم خود را در بازار ایران تجربه می‌کند. تغییراتی که بسیاری از کارکرد های این خودرو را بهبود بخشید و باعث برتری محسوسی نسبت به رقبای همطرازش شد. بکارگیری تکنولوژیهای نوین و استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار استفاده از دانش تامین کنندگان بنام و جهانیِ این محصول پرطرفدار، کیفیت محصول نهایی را بیش از پیش افزایش داده است که در نهایت منجر به کاهش نرخ درخواست تعمیرات این محصول شده است.

کسب رتبه اول خودرو برتر در نظر سنجی سال 96

در سال گذشته وبسایت های مختلف با برگزاری نظرسنجی های عمومی خودرو های برتر را در بخش های مختلف معرف کردند. در یکی از سایت های تخصصی خودرو 315 بعنوان پرطرفدار ترین خودرو از نگاه مشتریان در سال 96 انتخاب و معرفی شد.

رقبای پر ادعا اما غایب

ام وی ام 315 در سگمنت خودرو های پرطفدار هاچبک قرار دارد که بازه قیمتی 50 تا 70 میلیون را شامل می‌شود. بازه میان رده قیمتی که به جهت حضور رقبای پرآوزه می‌تواند باعث سردرگمی مشتریان در انتخاب محصول مناسب شود. اما با کمی دقت و تامل در کارنامه هر یک از این محصولات و شرایط موجود برای خرید و تحویل این خودرو انتخاب محصول برتر کار چندان سختی نخواهد بود. محصولات مختلفی همچون اچ320 و 330، اِف3، اِچ 30 کراس، 207، ساندرو و 360 هر یک می‌تواند در این بازه قرار بگیرند. اما خروج برخی از این برنده و غیب گاه و بی گاه حتی برند های معرف و خروج آنها از ایران گاه دغده ها مختلفی را به مشتریان اعمال کرده است. برخی دیگر از این خودرو ها با شرایط فروش غیر منطقی و حتی زمان تحویل های طولانی و بعضا حتی تا یکسال و نیم، تحویل این خودرو به مشتری را بیشتر شبیه یک ارزو کرده است. رقبای دیگر در رقابت طراحی باز می‌مانند و کیفیت نامطلوب بعضی از این محصولات در دراز مدت خود گویای مطلب است.

نتیجه گیری

آنچه مشخص است شرایط بازدید و حتی تست رانندگی با ام وی ام 315 در کلیه نمایندگی های مدیران خوردو مهیا بوده و امکان بررسی و مقایسه همه جانبه این محصول را میسر کرده است. مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور حضور یافته و از شرایط فروش و جزئیات این محصول پرطرفدار مطله و خرید خود را نهایی کنند.

 

تحویل محصولات مدیران خودرو شتاب گرفت

دومین مرحله ارسال تجهیزات فنی- آموزشی مدیران خودرو به مراکز فنی حرفه ای کشور

مشتری خوش شانس مدیران خودرو ، ام وی ام 110 برنده شد!

برندگان قرعه کشی سفر به روسیه از شهر مسکو بازدید کردند

فینال مسابقات فوتسال باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی