پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راه آهن

آمادگی روسیه برای سرمایه گذاری در راه آهن ایران

در دیدار مشاور بین الملل رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری ها دو کشور در حوزه حمل و نقل تاکید شد و روسیه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در راه آهن ایران اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر معظّم انقلاب در امور […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۷

در دیدار مشاور بین الملل رهبر انقلاب با رئیس جمهور روسیه بر توسعه همکاری ها دو کشور در حوزه حمل و نقل تاکید شد و روسیه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در راه آهن ایران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر معظّم انقلاب در امور بین‌الملل که برای تسلیم پیام مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به این کشو سفر کرده است، این ملاقات دو ساعته را مفید و سازنده توصیف کرد.

در این دیدار یکی از مباحث مطرح شد همکاری های حمل و نقلی دو جانبه به ویژه حمل و نقل ریلی بود.

طبق اظهارات مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل، رهبر انقلاب، به رابطه ایران و روسیه، از دیرباز، به عنوان رابطه‌ای راهبردی و استراتژیک نگاه می‌کنند‌، و این سیاست، تحت اشراف رهبر معظّم انقلاب ادامه پیدا می‌کند.

ولایتی پس از اتمام این دیدار دو ساعته از اظهار رضایت پوتین و جمهوری اسلامی ایران، از همکاری‌ها در توسعه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: طی ده روز گذشته، مقدمات عملیاتی برقی‌کردن راه‌آهن اینچه‌برون- گرمسار، در شهر ساری آغاز شد و آقای پوتین، بر سرمایه‌گذاری در این حوزه، اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: پوتین، بر کریدور شمال- جنوب؛ سن‌پترزبورگ- چابهار تأکید داشتند که برای حمل کالا از آسیای جنوبی و آسیای جنوب شرقی از طریق ایران، باعث صرفه‌جویی ۴۰ درصدی در در زمان و هزینه می‌شود.

اعلام آمادگی مجدد پوتین در حوزه حمل و نقل ریلی به ویژه پروژه های خطوط و ناوگان برقی بیانگر تحکیم برنامه های دولت در این حوزه و تحقق آن تا سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

تسهیلات دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

مینی بوس ها در آستانه حذف از چرخه حمل و نقل شهری!!

امضای موافقت نامه حمل و نقل جاده ای یا ایران و سوئیس

 پایش هوشمند ناوگان حمل و نقل جاده ای با سپهتن

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

ون پارس خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی