پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین سایجنت (1)

معرفی استون مارتین Cygent / هاچ بک 8 سیلندر!

استون مارتین در سال های گذشته با هدف معرفی خودرویی کم مصرف و کوچک نمونه سایجنت را معرفی کرد. این خودرو بر پایه تویوتا  iQساخته شد و از یک موتور 4 سیلندر 97 اسب بخاری بهره می برد. اما نمونه جدید این خودرو به تازگی توسط استون مارتین با ظاهری جذاب تر و موتور 8 […]

ارشیا
شنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۷

استون مارتین در سال های گذشته با هدف معرفی خودرویی کم مصرف و کوچک نمونه سایجنت را معرفی کرد. این خودرو بر پایه تویوتا  iQساخته شد و از یک موتور 4 سیلندر 97 اسب بخاری بهره می برد. اما نمونه جدید این خودرو به تازگی توسط استون مارتین با ظاهری جذاب تر و موتور 8 سیلندر در فستیوال گود وود معرفی شده است.

استون مارتین سایجنت (2)

استون مارتین این خودرو را طبق سفارش یک مشتری ساخته است و احتمالا بعدا در تیراژ بالا تولید خواهد شد. کمپانی استون مارتین با توجه به ساخت نمونه های 8 سیلندر و 12 سیلندر , اولین بار جهت بهره وری در مصرف سوخت محصولاتش این نمونه را معرفی کرد. اکنون استون مارتین با تغییر در سایز بدنه, زیر بندی و موتور خودرو نمونه جدیدی از سایجنت را معرفی کرده است. این خودرو از موتور 8 سیلندر ونتیج s با 430 اسب بخار قدرت بهره می برد.

استون مارتین سایجنت (3)

در قسمت زیر بندی شاسی خودرو تغییر کرده است و میل گاردان خودرو کوتاه تر شده است. نکته مهم تغییر سیستم خودرو از دیفرانسیل جلو به دیفرانسیل عقب است. هم چنین اکسل عقب بلند تر شده است و گلگیر ها کمی پهن تر شده اند. هم چنین تونل گیربکس خودرو هم بزرگ تر شده است تا گیربکس 7 سرعته اتوماتیک Speedshift II در آن قرار بگیرد.

استون مارتین سایجنت (7)

وزن نمونه قبلی زیر 1000 کیلوگرم بود اما با تغییرات جدید وزن خودرو به 1375 کیلوگرم رسیده است. در قسمت داخلی هم از صندلی های ریکارو و داشبورد فیبرکربنی استفاده شده است. 0 تا 100 این خودرو اکنون به 4.2 ثانیه رسیده است و سرعت نهایی به 274 کیلومتر بر ساعت رسیده است.

در قسمت زیر بندی هم از طبق های دوبل استفاده شده است. ترمز ها هم با نمونه قوی تر تعویض شده اند و زیر رینگ های 19 اینچی آلومینیمی قرار گرفته اند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

استون مارتین از سوپر اسپرت جدیدش رونمایی کرد/ DBS Superleggera با 715 اسب بخار قدرت

هایپر کارها به مسابقه لمانز باز خواهند گشت

بررسی استون مارتین رپید AMR 2019

استون مارتین DB11 تیونینگ منصوری

استون مارتین جیمز باند فروخته می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی