پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده-چالوس

نصب و فعال سازی دوربین های ثبت تخلف جاده چالوس/ کدام تخلف ها بیشتر در این مسیر تکرار می شوند؟

دوربین های ثبت تخلف در جاده کرج-چالوس نصب و فعال سازی شده است و از این پس تخلف رانندگان در این مسیر ثبت خواهد شد. رانندگان خاطی علاوه برتوقیف خودرو و دریافت نمره منفی، اعمال قانون خواهند شد. چنانچه درطول مسیر برای پیشگیری ازهرگونه ترافیک راننده خاطی اعمال قانون نشود برگه جریمه به درب منزل ارسال خواهد […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷

دوربین های ثبت تخلف در جاده کرج-چالوس نصب و فعال سازی شده است و از این پس تخلف رانندگان در این مسیر ثبت خواهد شد. رانندگان خاطی علاوه برتوقیف خودرو و دریافت نمره منفی، اعمال قانون خواهند شد. چنانچه درطول مسیر برای پیشگیری ازهرگونه ترافیک راننده خاطی اعمال قانون نشود برگه جریمه به درب منزل ارسال خواهد شد.

سرهنگ رضا گودرزی رییس پلیس راه البرز افزود: با فعال سازی این سامانه ثبت تخلفات حادثه ساز ازحوادث درجاده کوهستانی کرج – چالوس پیشگیری می شود. وی اضافه کرد: اکنون 3 دوربین درمسیرهای مختلف این محور ثبت شده که با توجه به ایجاد بستر های مناسب فیبرنوری امکان افزایش تعداد دوربین ها وجود دارد. گودرزی افزود: علاوه برنظارت دوربین ها ماموران پلیس راه نیز مسیرتردد را رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: نصب دوربین های هوشمند ثبت تخلف می تواند تخلفات انحراف به چپ وسبقت وسرعت غیر مجاز را ثبت کرده و با توجه به اینکه ازطریق سیستم پلاک خوان کنترل می شود، عکس آنها نیز گرفته خواهد شد.

وی گفت: انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز ازشایع ترین تخلفات در سطح محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج – چالوس است که موجب بسیاری ازتصادفات یا انسداد جاده می شود.

این مسئول یادآورشد: رانندگان خاطی علاوه برتوقیف خودرو و دریافت نمره منفی، اعمال قانون خواهند شد. رئیس پلیس راه البرز افزود: چنانچه درطول مسیر برای پیشگیری ازهرگونه ترافیک راننده خاطی اعمال قانون نشود برگه جریمه به درب منزل ارسال خواهد شد.

وی افزود: جریمه تخلف سبقت غیر مجاز در جاده های دو طرفه 200 هزار تومان و انحراف به چپ 75 هزارتومان است که با کاهش این تخلفات حادثه ساز ، ایمنی و انضباط ترافیکی ارتقاء می یابد.

پرکاربردترین روشهای استعلام خلافی خودرو و موتورسیکلت

تصادف مرگبار تانکر و اتوبوس در سنندج/ کشته شدن 13 نفر از هموطنان، کردستان را عزادار کرد

برنامه پلیس راهور برای کنترل ترافیک هنگام قطعی برق

راه حل پلیس راهور برای کاهش ترافیک ناشی از تصادفات / الزام انتقال خودروهای خسارت دیده به سمت راست

افزایش موتورسیکلت سواران پایتخت در پی مشکلات اقتصادی/ چاره تردد خارج از ضابطه موتورسیکلت ها چیست؟

مشت سقف سرعت (( آزادراه کنارگذر جنوبی تهران )) نمونه خروار می شود؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی