پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان GT-R (5)

نیسان GT-R جدید سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود

به گفته مسئولین نیسان, نسل بعدی نیسان GT-R سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود. به گفته Alfonso Albaisa طراح کمپانی, این کمپانی قصد دارد تا نسل جدید GT-R را به مرحله جدیدی برساند. طراح کمپانی در طی مصاحبه ای با سایت Autocar اعلام کرد که نسل جدید GT-R بر پایه مدل خاص GT-R50 نخواهد […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷

به گفته مسئولین نیسان, نسل بعدی نیسان GT-R سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود. به گفته Alfonso Albaisa طراح کمپانی, این کمپانی قصد دارد تا نسل جدید GT-R را به مرحله جدیدی برساند.

نیسان GT-R

طراح کمپانی در طی مصاحبه ای با سایت Autocar اعلام کرد که نسل جدید GT-R بر پایه مدل خاص GT-R50 نخواهد بود و مدلی جدید خواهد بود. این نمونه نسبت به سایر سوپر اسپرت های حال حاضر بازار از شکل و شمایل متفاوتی برخوردار خواهد بود. پیش بینی می شود که نیسان GT-R نسل جدید بر پایه کانسپت Vision Gran Tourismo ساخته خواهد شد. این کانسپت ظاهر هیجان انگیزی دارد و خط و خطوط بدنه چهره ای تهاجمی به خودرو بخشیده است.

نیسان GT-R

اما طراح کمپانی اعلام کرده است که تغییراتی در بدنه خودرو انجام داده است. کمپانی اعلام کرده است که اصلی ترین چالش ها آنها در بخش مهندسی و ساخت پیشرانه جدید است. هنوز اطلاعاتی از الکتریکی بودن پیشرانه جدید در دست نیست.

نیسان GT-R

پس از اتمام کار مهندسی و انتخاب پیشرانه طرح های معرفی شده نهایی خواهد شد. اما چیزی که واضح است تلاش نیسان برای ثبت رکورد های جدید در پیست های مختلف از جمله نوربرگ رینگ و در شهر است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

رضایتمندی مشتریان در اولویت جهان نوین آریا / نیسان های پیش فروش شده سر موعد تحویل می شوند

امپراطور درون/ شخصی‌سازی یک نیسان خاص و کم‌تیراژ

فروش نقدی نیسان جوک پلاتینیوم (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

تویوتا بار دیگر ارزشمندترین برند خودرویی جهان شد

تاثیر ژاپنی ها بر ذائقه خریداران ایرانی/ مزایای رقابتی نیسان ایکس تریل جدید در بازار شاسی بلندها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی