پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M2 (3)

کانسپت جدید ب ام و M2 در فستیوال گود وود معرفی شد

شرکت  BMW M Performance Parts از کانسپت جدید M2 در فستیوال سرعت گود وود رونمایی کرد. این خودرو که از کیت بدنه جدید بهره می برد, به لطف مهندسین شرکت M نسبت به نمونه M2 132 پوند وزن کمتری دارد. شرکت  ب ام و M Performance با استفاده از قطعات فیبر کربنی در بدنه, وزن […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷

شرکت  BMW M Performance Parts از کانسپت جدید M2 در فستیوال سرعت گود وود رونمایی کرد. این خودرو که از کیت بدنه جدید بهره می برد, به لطف مهندسین شرکت M نسبت به نمونه M2 132 پوند وزن کمتری دارد.

ب ام و M2 (4)

شرکت  ب ام و M Performance با استفاده از قطعات فیبر کربنی در بدنه, وزن این کوپه محبوب را کاهش داده اند. کاپوت خودرو از جنس فیبر کربن ساخته شده است که 17.6 پوند وزن کمتری دارد. علاوه بر این سقف خودرو هم از فیبر کربن ساخته شده است تا 13.2 پوند وزن را کاهش دهد. استفاده از این قطعات جدید علاوه بر کم کردن وزن ب ام و M2, در پایین آورن مرکز ثقل خودرو هم تاثیر بسزایی دارد.

ب ام و M2 (6)

علاوه بر این دیفیوزر عقب و پنل های کناری زیر در از جنس فیبر کربن ساخته شده است. رینگ های این خودرو هم از نوع فورج با سایز 19 اینچ است. لوازمی که شرکت BMW M Performance Parts در این خودرو استفاده کرده است به زودی توسط خریداران قابل سفارش هستند.

ب ام و M2 (1)

در کابین خودرو هم از فیبر کربن استفاده شده است و ساختار صندلی ها از فیبر کربن ساخته شده است. صندلی های خودرو از یک کاور طلای رنگ بهره می برند و به خوبی راننده را در آغوش می گیرند. زیر بندی خودرو هم توسط شرکت M ساخته شده است و شامل زیربندی قابل تنظیم و ضربه گیر های جدید است.

ب ام و M2 (2)

قطعات به کار رفته در این خودرو تا کمتر از 9 ماه دیگر در سایت BMW M Performance Parts قابل سفارش خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تعرفه های آمریکایی، خط تولید شاسی بلندهای ب ام و را به چین کشاند

گسترش همکاری بین برلیانس و ب ام و

قیمت نسل جدید ب ام و M850i xDrive اعلام شد

تیونینگ ب ام و M5 توسط تیونر Manhart با 713 اسب بخار قدرت!

مدل جدید ب ام و M3 سبک تر و قوی تر خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی