پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن P1 GT Longtail (6)

معرفی مک لارن P1 GT Longtail / یادبودی از F1 GT Longtail

کمپانی Lazante با تقویت مک لارن f1 در سال 1995, این نمونه را به مسابقات لمانز فرستاد و توانست عنوان قهرمانی مسابقه را از آن خود کند. اکنون پس از 23 سال این کمپانی به سراغ مک لارن p1 رفته است و نمونه ای شهری از مدل مسابقه ای P1 GTR را با سبک Longtail به […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷

کمپانی Lazante با تقویت مک لارن f1 در سال 1995, این نمونه را به مسابقات لمانز فرستاد و توانست عنوان قهرمانی مسابقه را از آن خود کند. اکنون پس از 23 سال این کمپانی به سراغ مک لارن p1 رفته است و نمونه ای شهری از مدل مسابقه ای P1 GTR را با سبک Longtail به یادبود نمونه F1 معرفی کرده است.

مک لارن P1 GT Longtail (5)

مک لارن P1 GT Longtail معرفی شده توسط Lazante از رنگ سبز xp که از مدل F1 GT الهام گرفته شده است, بهره می برد. نمونه Longtail معرفی شده توسط Lazante در قسمت عقبی کشیده تر شده است و از دیفیوزر جدید بهره می برد. علاوه بر این یک اسپویلر بزرگ بر روی صندوق عقب قرار گرفته است تا نیروی جاذبه بیشتری تولید کند. با اینکه هنوز اطلاعات دقیقی توسط Lazante منتشر نشده است اما این طور به نظر می رسد که این خودرو همانند نسخه P1 LM , 132 پوند وزن کمتری نسبت به P1 GTR داشته باشد.

مک لارن P1 GT Longtail (3)

علاوه بر این اطلاعات دقیقی از پیشرانه این نمونه هم بدست نیامده است اما در مک لارن P1 GTR موتور 3.8 لیتری تویین توربو همراه با موتور الکتریکی در مجموع 986 اسب بخار قدرت تولید می کند. 0 تا 100 این خودرو در 2.5 ثانیه پر می شد و سرعت نهایی 217 مایل (347 کیلومتر بر ساعت) می رسد. این نمونه به سفارش یکی از مشتریان مک لارن در آسیا ساخته شده است.

مک لارن P1 GT Longtail (2)

مشخص نیست که Lazante قصدی برای ساخت این نمونه در تیراژ بالا خواهد داشت یا خیر اما حداقل دو نمونه دیگر از مک لارن P1 GT Longtail ساخته خواهد شد. اولین نمونه Longtail ساخته شده توسط مک لارن در سال 1997 برای شرکت در مسابقات FIA ساخته شد.

مک لارن P1 GT Longtail (1)

نمونه های مسابقه ای بر پایه نمونه پروتو تایپ شهری که تنها 3 دستگاه از آن تولید شده بود (یکی با رنگ سبز XP که اکنون در کمپانی مک لارن نگهداری می شود) ساخته شدند.

مک لارن f1 gt

اکنون از P1 GT Longtail هم تنها 3 نمونه ساخته شده است در حالی که از مک لارن P1 LM به تعداد نمونه های F1 LM در سال 1995 ساخته شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

600 LT سوپر اسپرت جدید مک لارن

مرسدس بنز نمونه کمیابی از SLR 722 را به فروش می رساند

قیمت 38 هزار دلاری برای رنگ مک لارن!

فروش مک لارن f1 کم یاب به صورت شخصی توسط حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی