پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیستم های ارتباطی رنو

آموزش فناوری رنو در سایت نگین خودرو

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، راهی برای راحت تر کردن استفاده از فناوری های نوین خودروهایش برای مشتریان و علاقه مندان رنو در نظر گرفته است. این شرکت برای خودروهای تلیسمان و کولئوس اقدام به ساخت کلیپ های اموزشی در استفاده از امکانات و آپشن ها کرده است. به گزارش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷

نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، راهی برای راحت تر کردن استفاده از فناوری های نوین خودروهایش برای مشتریان و علاقه مندان رنو در نظر گرفته است. این شرکت برای خودروهای تلیسمان و کولئوس اقدام به ساخت کلیپ های اموزشی در استفاده از امکانات و آپشن ها کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

در سال های اخیر تعداد زیادی از دکمه و کنترل های موجود در کابین خودروها جایشان را به سیستم های مالتی مدیا و صفحات لمسی دادند که با وارد شدن به منوهای آنها می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را کنترل کنید.

صنعت خودرو از دیرباز تا به امروز همواره در حال به کارگیری تکنولوژی های نو در تولیدات خود بوده است. از استفاده از سوپر سارژر در خودروهای بنتلی و بوگاتی در دهه 30 میلادی گرفته تا اولین استفاده از GPS در خودرو که توسط اولذمبیل در اواخر دهه 90 انجام شد، همه و همه نشان از افزایش پیچیدگی عملکرد سیستم ها در خودروها دارد. تا جایی که امروز الکترونیک در خودروها حرف اول را می زند. به همین اگر نگاهی به داشبورد و کنسول میانی خودرویی چون پورشه پانامرا بیندازید انبوهی از دکمه های مختلف را خواهید دید. البته در سال های اخیر تعداد زیادی از دکمه و کنترل های موجود در کابین خودروها جایشان را به سیستم های مالتی مدیا و صفحات لمسی دادند که با وارد شدن به منوهای انها می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را کنترل کنید.

نگین خودرو

اما نکته مهم اینجاست که بین خودروسازان جهان و حتی گروه های خودروسازی منوهای واحدی وجود ندارد. به این ترتیب شما باید برای یادگیری و کارکردن با منوها و دکمه های موجود در هر خودرو شخصا انها را امتحان کنید و به تغییرات اعامال شده توجه کنید. راه دوم استفاده از دفترچه راهنمای قطور چند صد صفحه ای خودرو است که معمولا برای مدتها بدون استفاده در داشبورد خودرو باقی می ماند. خودروهای رنو نیز در سال های اخیر از پیچیدگی های الکترونیکی زیادی برخودرا شدند. صفحه بزرگ لمسی وسط داشبورد تلیسمان، کولئوس و دیگر محصولات این برند خود نشان از تعدد عملکرد ها در فناوری های به کار رفته در این خودروهاست.

نگین خودرو

 

اما نگین خودرو به عنوان نماینده رسمی برند رنو در ایران، راه سومی برای راحت تر کردن استفاده از این فناوری های برای مشتریان و علاقه مندان رنو در نظر گرفته است. این شرکت برای خودروهای تلیسمان و کولئوس اقدام به ساخت کلیپ های اموزشی در استفاده از امکانات و آپشن ها کرده است. به این ترتیب مشتریان و علاقه مندان به این دو محصول می توانند با مراجعه به سایت رسمی نگین خودرو  و تماشا این کلیپ ها نسبت به نحوه عملکرد منو ها و دکمه های موجود در خودرو خود اطلاعات کاملی کسب کنند.

مکاتبه نگین خودرو با سازمان حمایت در جهت رفع ابهامات

نگین خودرو برای شفاف سازی پا پیش گذاشت/ مکاتبه نماینده رسمی رنو با بانک مرکزی

همکاری رنو و داچیا پایان می یابد / داستر آخرین محصول این شراکت 15 ساله

رنو با چه فرمولی در ایران می ماند؟ / پژو سیتروئن به دنبال راهکارهایی برای ماندگار شدن در ایران

رنو در ایران ماندگار شد

نگین خودرو در جمع 100 نماینده برتر رنو در سال 2017

برتری کیفیت خدمات پس از فروش و حفظ سهم بازار، اولویت نگین خودرو در سال 97

افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو/ خدمات پیش از فروش!

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی