پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رانندگان کامیون

بیمه تکمیلی رانندگان کامیون در دستور کار سازمان راهداری

توزیع لاستیک در برخی از استان ها به صورت محدود برای رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای آغاز شده و بیمه تکمیلی رانندگان نیز تا آخر تیرماه امسال عملیاتی خواهد شد. احمد کریمی دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان کامیون  اظهار داشت: در جلسه ای که با رئیس […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷

توزیع لاستیک در برخی از استان ها به صورت محدود برای رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای آغاز شده و بیمه تکمیلی رانندگان نیز تا آخر تیرماه امسال عملیاتی خواهد شد.

احمد کریمی دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان کامیون  اظهار داشت: در جلسه ای که با رئیس سازمان راهداری داشتیم،برای هماهنگی با گمرک برای ورود کامیون به محوطه گمرکات، بیمه تکمیلی رانندگان، نظارت بر مراکز توزیع بار در استان های خوزستان و هرمزگان، نحوه توزیع لاستیک و لوازم یدکی، راهکارهای مناسبی ارائه شد؛ براین اساس انتظار داریم بخش زیادی از خواسته های رانندگان تامین شود.

وی درباره جلسه اخیر نمایندگان تشکل های صنفی با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری نیز گفت: در این جلسه مشکلات رانندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معاون رئیس جمهوری نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده ای را یکی از برنامه های مهم دولت اعلام کرد.

کریمی بیان کرد: در این نشست همچنین مقرر شد برای تسریع در برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری و باری کشور هر هفته جلسه های مستمری با حضور نمایندگان تشکل های صنفی برگزار شود تا اجرای این طرح مهم دولت با سرعت بیشتری دنبال شود.

دبیر کانون انجمن های صنفی کامیونداران کشور، جلسه نمایندگان تشکل های صنفی رانندگان را با معاون رئیس جمهوری مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع آقای نوبخت در جریان اعتراض ها و مشکلات رانندگان حمل ونقل عمومی قرارگرفت.

تسهیلات دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

نوسازی ناوگان امداد سازمان شهرداری و دهیاری کشور توسط زامیاد

آمادگی کامل سایپا در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور

نوسازی ناوگان تاکسی رانی نیجریه با محصولات ایران خودرو

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

لزوم اجرای دستورالعمل نوسازی 3 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

افزایش قدرت نظارت پلیس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی