پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا استینگر (1)

مشکل جدید در خودرو کیا استینگر / رنگ هایی که می پرند!

به تازگی مالکین خودروی کیا استینگر در کشور استرالیا با مشکل جدیدی مواجه شدند. آنها اعلام کردند که رنگ زرد بدنه خودرویشان پس از مدتی ترک می خورد و حالت عادی خود را از دست می دهد. به گزارش سایت CarAdvice نمونه های کیا استینگر که با رنگ زرد رنگ به بازار معرفی شدند با […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۷

به تازگی مالکین خودروی کیا استینگر در کشور استرالیا با مشکل جدیدی مواجه شدند. آنها اعلام کردند که رنگ زرد بدنه خودرویشان پس از مدتی ترک می خورد و حالت عادی خود را از دست می دهد.

به گزارش سایت CarAdvice نمونه های کیا استینگر که با رنگ زرد رنگ به بازار معرفی شدند با مشکلی مواجه اند که پس از قرار گرفتن در معرض نور, ترک می خورند و می پرند. کمپانی کیا در مقابل اعلام کرده است که تمامی این خودرو ها شامل گارانتی دائمی کمپانی خواهند شد و دوباره به صورت کامل رنگ خواهند شد. رنگ شدن مجدد خودروها هزینه ای برای مالکین ندارد ولی کمپانی کیا برای هر بار رنگ شدن خودروها هزینه 7,400 دلار را می پردازد.

کیا-استینگر-

به گفته Damien Meredith رئیس بخش فروش کیا در استرالیا: ما با تمامی مالکین تماس گرفتیم. این مشکل ناشی از ته نشینی روغن در رنگ خودرو ها بوده است که باعث ترک خوردگی شده بود و به زودی حل خواهد شد. هم اکنون تعداد 50 دستگاه کیا استینگر در استرالیا وجود دارد که ما با تمامی مالکین آنها به جز 15 نفر تماس گرفته ایم.

کیا استینگر (1)

این خودرو ها با گارانتی دائمی مجددا رنگ خواهند شد. علاوه بر 50 نمونه در استرالیا, 400 نمونه کیا استینگر هم در آمریکا فروخته شده است. به گفته   Meredith این مشکل شامل گارانتی جهانی خواهد بود و تمامی نمونه های استینگر فروخته شده در جهان را شامل می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کیا استینگر جایزه بهترین طراحی را به خانه برد/ کره ای ها جوایز ((رد دات)) را درو کردند

کیا استینگر برگ برنده کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۷

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

جنگ یک کره!/ مقایسه هیوندای توسان و کیا اسپرتیج

فراخوان کیا برای 500 هزار اپتیما، سراتو و سدونا به علت نقص فنی ایربگ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی