پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن

مشکلی برای تولید سی3 و 2008 وجود ندارد

طبق گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان، قطعات خودروهای پسابرجامی بصورت (CKD)  از کشور اسلواکی وارد شده و میزان وارد شده برای عمل به تعهدات خودروسازان  برای تولیدسی3 و 2008 کافی است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ پس از توافق برجام بهترین موقعیت برای خودروسازان داخلی فراهم شد تا بتوانند […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۷

طبق گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان، قطعات خودروهای پسابرجامی بصورت (CKD)  از کشور اسلواکی وارد شده و میزان وارد شده برای عمل به تعهدات خودروسازان  برای تولیدسی3 و 2008 کافی است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

پس از توافق برجام بهترین موقعیت برای خودروسازان داخلی فراهم شد تا بتوانند با برندهای معتبر خودروسازی دنیا وارد مذاکره شوند و اینامر محقق شد و توافقاتی نیز انجام شد و طی آن دو شرکت پژو سیتروئن و رنو قراردادهایی با سایپا و ایران خودرو منعقد کردند و طی این قراردادها مقرر شد تا خودروهای جدیدی با داخلی سازی روانه بازار شود.

دو خودرو سی 3 و پژو 2008 از جمله این خودروها بودند که به نظر می رسید با استقبال خوبی هم از سوی مردم مواجه شوند. با خروج آمریکا از برجام خودروسازان اروپایی برای ماندن یا ترک ایران دچار تردید شدند و هنوز هم تصمیم نهایی خود را نگرفته اند و در همین امر موجب شد تا تحویل پژو 2008 به مشتریان در هاله ای ازابهام قرار گیرد که چندی پیش «محمدرضا معتمد» مدیر شرکت ایکاپ از مشتریان پژو 2008 به دلیل دیرکرد در تحویل خودروهای ثبت نامی عذرخواهی و تاکید کرد این شرکت به تحویل همه خودروهای ثبت نام شده، متعهد است و مشتریان درباره تولید و تحویل محصول نگرانی نداشته باشند.

از طرفی طبق گفته دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان، قطعات خودروهای پسابرجامی بصورت (CKD)  از کشور اسلواکی وارد شده و میزان وارد شده برای عمل به تعهدات خودروسازان کافی است.

آرش محبی نژاد با بیان اینکه قطعات منفصل (سی.کی.دی) برای خودروهای پسابرجامی «سی3» و پژو2008 وارد شده است و به نظر می رسد برای عمل به تعهدات خودروسازان کافی است. گفت: تولید این خودروها پس از اعمال دور جدید تحریم های آمریکا علیه کشور و پایان قطعات منفصل به حالت تعلیق درمی آید.

 

محبی نژاد به عمق داخلی سازی 50 درصدی پژو301 اشاره کرد و افزود: این موضوع به نفع قطعه سازانی شد که توانستند تجهیزات خود را بموقع به روزرسانی کنند؛ البته این خودرو هنوز به تولید انبوه نرسیده است و با شرایط موجود، باید داخلی سازی 50 درصد باقیمانده را فراموش کنیم.

پای شورای رقابت به قیمت گذاری خودروهای پسا برجامی باز شد

آمار فروش خودروهای پسابرجامی در جهان و ایران

قطعه سازان با چنگ و دندان این صنعت را حفظ کرده اند/ با شرایط فعلی داخلی سازی خودروهای پسابرجامی سخت است

واکنش ایدرو به تاخیر در روند تولید خودروهای پسابرجامی

خودروهای پژو 2008 ثبت نامی تحویل مشتریان می شود

چند دستگاه پژو 2008 تولید شده است؟ آمار تولید اولین خودرو پسابرجامی منتشر شد

شورای رقابت از قیمت گذاری پژوهای جدید ایران خودرو کنار کشید

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی