پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین Volante (8)

کانسپت جدید استون مارتین / خودرویی که پرواز می کند!

کمپانی استون مارتین با معرفی کانسپت Volante به رتبه های بالاتری چنگ زده است. این کمپانی با همکاری دانشگاه  Cranfield  و رولز رویس, خودرویی را معرفی کرده است که می تواند پرواز کند. این کانسپت عجیب و غریب از پیشرانه هیبریدی و سیستم Autonomous ( بدون نیاز به راننده) بهره می برد. کانسپت استون مارتین […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷

کمپانی استون مارتین با معرفی کانسپت Volante به رتبه های بالاتری چنگ زده است. این کمپانی با همکاری دانشگاه  Cranfield  و رولز رویس, خودرویی را معرفی کرده است که می تواند پرواز کند.

استون مارتین Volante (3)

این کانسپت عجیب و غریب از پیشرانه هیبریدی و سیستم Autonomous ( بدون نیاز به راننده) بهره می برد. کانسپت استون مارتین از سه صندلی بهره می برد و در زمان شلوغی شهر قابلیت لندینگ دارد و می تواند پرواز کند!.

استون مارتین Volante (2)

هنوز اطلاعات بیشتری از این کانسپت در دست نیست اما در چند سال آینده شاهد پرواز کردن این خودرو ها در سطح شهر خواهیم بود. به گفته Andy Palmer رئیس کمپانی استون مارتین: با افزای جمعیت و تراکم جمعیت در شهر ها, پراکندگی جمعیت به یک امر حیاتی تبدیل می شود. ما به یک آلترناتیو برای پراکندگی جمعیت و کاهش آلودگی نیاز خواهیم داشت. پالمر عقیده دارد که کانسپت Volante استون مارتین تاثیر مثبتی در شهر های متراکم خواهد داشت.

استون مارتین Volante (7)

او اضافه کرد: ما در ابتدای نسل جدید از وسایل حمل و نقل شهری هستیم. ما شانس خوبی برای ساخت یک خودروی شهری که قابلیت تبدیل شدن به هواپیما دارند را داریم. به گفته  Marek Reichman در بخش نوآوری استون مارتین: ما از طراحی و ساختار مورد استفاده در محصولاتمان برای ساخت این خودروی پیشرفته استفاده خواهیم کرد.

استون مارتین Volante (5)

هم چنین به گفته پروفسور Iain Gray از دانشگاه Cranfield: کانسپت جدید Volante بیانگر نوآوری های دانشگاه در استفاده از سیستم های دیجیتالی, سیستم های بدون راننده و سیسام های الکتریکی به کار رفته در صنعت هوایی است. آیا واقعا پروژه استون مارتین عملی خواهد شد؟ باید منتظر ماند و دید که پروژه جدید استون مارتین چقدر هزینه خواهد داشت. با معرفی نسل جدید از وسایل نقلیه, شاهد انقلاب جدیدی در صنعت حمل و نقل خواهیم بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

حضور خودروی مسابقه ای بدون سرنشین برای اولین بار در فستیوال سرعت گود وود

ارسال محصولات مختلف با خودرو های بدون سرنشین توسط یک فروشگاه زنجیره ای!

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی