پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن 720 s (1)

نابود شدن مک لارن 720 S تنها یک روز پس از خرید!

خبر تصادف و نابود شدن خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت همیشه ناراحت کننده است. خودرو هایی با قدرت بالا که فقط برای سرعت های بالا ساخته شده اند. اما امان از روزی که این خودرو ها در دستان رانندگان آماتور بیفتند. این بار نوبت به مک لارن 720S رسیده است. خودروی سوپر اسپرت مک […]

ارشیا
چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷

خبر تصادف و نابود شدن خودرو های سوپر اسپرت گران قیمت همیشه ناراحت کننده است. خودرو هایی با قدرت بالا که فقط برای سرعت های بالا ساخته شده اند. اما امان از روزی که این خودرو ها در دستان رانندگان آماتور بیفتند.

این بار نوبت به مک لارن 720S رسیده است. خودروی سوپر اسپرت مک لارن که به لطف استفاده از موتور 8 سیلندر 4 لیتری 710 اسب بخار قدرت تولید می کند. 710 اسب بخار قدرت یعنی برای اینکه پدال گاز را فشار دهید باید کمی مراقب باشید. راننده خودروی مک لارن در روز شنبه در شهر Great Falls ایالت ویرجینیا, در حالی خودروی خود را به درخت کوبید که تنها یک روز از خرید این خودرو گذشته بود. راننده مک لارن 720S در حالی که با سرعت بالایی در حال حرکت بود کنترل خود را از دست داد و با درخت برخورد کرد.

مک لارن 720 s (2)

قیمت پایه ای این خودرو در آمریکا 284,745 دلار است در حالی که این نمونه با دارا بودن آپشن های گوناگون قیمتی معادل 300,000 دلار داشت. پس از حادثه راننده به بیمارستان منتقل شد و به صورت سرپایی مداوا شد. نتیجه ای که می توان از این تصادف گرفت این است که رانندگی با سرعت زیاد حتی در خودروی سوپر اسپرتی که شامل انبوهی از سیستم های کنترل پایداری و حالت های مختلف رانندگی است هم خطرناک است و می تواند باعث بروز تصادفات سهمگینی شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی مک لارن P1 GT Longtail / یادبودی از F1 GT Longtail

600 LT سوپر اسپرت جدید مک لارن

قیمت 38 هزار دلاری برای رنگ مک لارن!

فروش مک لارن f1 کم یاب به صورت شخصی توسط حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی