پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تقدیر از بانوان-هیئت تهران

تقدیر هیئت تهران از بانوان فعال در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی

هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران به مناسبت هفته کرامت  در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی در برنامه ای از بانوان قهرمان در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیر کرد. کلاس فرهنگی و آموزشی الفبای محیط زیست، مسابقه کارتینگ ، پذیرایی وتجلیل از قهرمانان و مسئولان کمیته های بانوان هیات از جمله برنامه های […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۷

هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران به مناسبت هفته کرامت  در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی در برنامه ای از بانوان قهرمان در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیر کرد.

کلاس فرهنگی و آموزشی الفبای محیط زیست، مسابقه کارتینگ ، پذیرایی وتجلیل از قهرمانان و مسئولان کمیته های بانوان هیات از جمله برنامه های ترتیب داده شده توسط آن هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران به همت مهرداد همتیان ریاست آن هیات بود.

سرکار خانم سید مهدی نائب رئیس هیئت تهران گفت: کلاس آموزشی حفظ و نگهداری محیط زیست با حدود 30 شرکت کننده از بانوان ومدرسین طیبه شاهزمانی و مژگان مرادی برگزار شد. به مناسبت هفته کرامت و روز دختر از تمام بانوان تجلیل به عمل آمد و لوح سپاسی به تمام بانوان اهداء شد. همچنین به صورت ویژه از افرادی که سال گذشته قهرمان سال در رشته های موتور سواری و اتومبیلرانی شده بودند تجلیل و جوایز ارزنده ای اهدا شد.

خانم ها افسانه جباری در رشته موتور کراس، فائزه محبی در رشته اتومبیلرانی شاخه اسلالوم به ترتیب قهرمانان سال گذشته بودند.

در ادامه مسابقه کارتینگ بین 18 نفر از بانوان صورت گرفت که خانم ها افسانه جباری ، مژگان عمادی ، باران هادیزاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
سرکار خانم مهوش صادقی تبار مسئول فرهنگی فدراسیون و آقای مهران همتیان مدیر بخش موتور سواری فدراسیون نیز حضور به هم رسانیده بودند.

 

مرسدس بنزهای کلاسیک در تهران دور هم جمع شدند + آلبوم تصاویر

حضور خودروی مسابقه ای بدون سرنشین برای اولین بار در فستیوال سرعت گود وود

خودرو مسابقه ای راننده محبوب آتش گرفت/ فورد اسکورت کن بلاک در آتش

گزارش مسابقه فرمول یک اتریش/ روز خوش ردبول با خرابی های پی در پی مرسدس

گزارش مسابقه فرمول یک کانادا 2018

گزارش ششمین مسابقه فصل فرمول یک/ پیست موناکو

بررسی مسابقه فرمول 1 باکو/ تصادف هم تیمی های ردبول و اولین پیروزی مرسدس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی