پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا_ساینا

قیمت حدودی ساینا توسط سایپا اعلام شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه دو محصول ساندرو و ساینا در دو ماه آینده خبر داد و اعلام کرد تا پایان سال  ساینا و تیبا جایگزین پراید می شوند برهمین اساس میزان تولید پراید تا پایان سال کاهش خواهد یافت. رضا تقی‌زاده در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: ساندرو محصولی […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه دو محصول ساندرو و ساینا در دو ماه آینده خبر داد و اعلام کرد تا پایان سال  ساینا و تیبا جایگزین پراید می شوند برهمین اساس میزان تولید پراید تا پایان سال کاهش خواهد یافت.

رضا تقی‌زاده در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: ساندرو محصولی از رنو است که بر روی پلت‌فرم تندر 90 تولید شده است.

وی با بیان این که ساینا نیز محصول فیس‌لیفت شده تیباست بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این دو محصول جدید تا دو ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

وی درباره قیمت این دو خودرو اظهار کرد: قیمت ساندرو هنوز تعیین نشده است. پیشنهاد قیمتی ساینا نیز به شورای رقابت ارائه شده و در انتظار تعیین قیمت از سوی این شورا هستیم. البته قیمت حدودی ساینا 28 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در رابطه با قیمت خودروها اضافه کرد: بر اساس فرمول شورای رقابت قیمت خودرو وابسته به دو شاخص نرخ تورم بخشی صنعت خودرو و نمره کیفی خودروهاست که در این زمینه نرخ تورم بخشی صنعت خودرو در سال گذشته حدود 15 درصد بوده و نمره کیفی محصولات سایپا نیز 7 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به این عوامل انتظار داریم که شورای رقابت پس از بررسی‌های لازم مجوز افزایش قیمت این محصولات را صادر کند.

قیمت بروز خودروهای بازار ایران

تعطیلی 48 روزه شورای رقابت و نارضایتی خودروسازان

تغییر فرمول قیمت گذاری خودرو در دست بررسی

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی