پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای کونا آیرون من 2019 (2)

هیوندای Kona با چاشنی آیرون من!

کمپانی هیوندای به تازگی یک نمونه خاص از Kona را به بازار معرفی کرده است که طراحی آن با الهام گیری از لباس شخصیت معروف فیلم های Marvel یعنی آیرون من انجام شده است. این خودرو به صورت محدود توسط هیوندای ساخته خواهد شد و در اوایل سال 2019 به بازار عرضه می شود. هیوندای […]

ارشیا
یکشنبه - ۳۱ تیر ۱۳۹۷

کمپانی هیوندای به تازگی یک نمونه خاص از Kona را به بازار معرفی کرده است که طراحی آن با الهام گیری از لباس شخصیت معروف فیلم های Marvel یعنی آیرون من انجام شده است. این خودرو به صورت محدود توسط هیوندای ساخته خواهد شد و در اوایل سال 2019 به بازار عرضه می شود.

هیوندای کونا آیرون من 2019 (1)

هیوندای Kona Iron man Edition شامل تغییرات ظاهری شده است تا شبیه به شخصیت آیرون من باشد. اول از همه بدنه خودرو به رنگ مشکی مات و رگه های قرمز رنگ آمیزی شده است تا بدنه خودرو شبیه به لباس آیرون من باشد. هم چنین بر روی سقف خودرو هم ماسک آیرون من قرار گرفته است.

هیوندای کونا آیرون من 2019 (4)

بر روی گلگیر جلو هم نشان کوچکی از آیرون من قرار گرفته است. هم چنین رنگ قرمز بدنه از روی سقف تا ستون عقب و هم چنین آیینه ها و زیر در ادامه پیدا کرده است. چراغ های جلو طوری طراحی شده اند تا نمایانگر چشم های آیرون من باشند. در ادامه تغییرات این نمونه می توان به رینگ های 18 اینچی آلومینیمی با کاپ وسط آیرون من و هم چنین جلو پنجره کرومی مشکی اشاره کرد.

هیوندای کونا آیرون من 2019 (5)

هم چنین شیفتر خودرو و صندلی ها به صورت مخصوص طراحی شده اند. در قسمت داخلی هم سقف خودرو با آرم ایرون من طراحی شده اند. تولید نمونه هیوندای Kona از ماه دسامبر آغاز می شود و اولین نمونه های خودرو در اوایل سال 2019 وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که فیلم Avengers 4 هم در ابتدای سال 2019 منتشر خواهد شد.

هیوندای کونا آیرون من 2019 (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

احتمال خرید برند فیات-کرایسلر توسط هیوندای!

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

استفاده از گوشی موبایل به جای کلید خودرو در آینده ای نزدیک!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی