پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت آمریکایی سالین (1)

وانت عضلانی 700 اسبی سالین معرفی شد

کمپانی سالین که به تیونیگ کردن فورد ماستنگ و ساخت سوپرکارهایی همچون s7 معروف است, اکنون از یک نمونه وانت تقویت شده رونمایی کرده است. این وانت عضلانی Sportruck XR نام دارد و بیش از 700 اسب بخار قدرت خواهد داشت. این خودرو بر پایه وانت F-150 فورد ساخته شده است و در مراحل ساخت […]

ارشیا
دوشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی سالین که به تیونیگ کردن فورد ماستنگ و ساخت سوپرکارهایی همچون s7 معروف است, اکنون از یک نمونه وانت تقویت شده رونمایی کرده است. این وانت عضلانی Sportruck XR نام دارد و بیش از 700 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

این خودرو بر پایه وانت F-150 فورد ساخته شده است و در مراحل ساخت از تیونر معروف وانت ها به نام  Greg Foutz کمک گرفته شده است. این خودرو در لایو فیسبوکی شرکت سالین معرفی شد. به گفته استیو سالین رئیس کمپانی: اضافه کردن خودرو های قدرتمند جدید به سبد محصولات کمپانی از اهداف اصلی ماست. از مشخصات موتور هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما کمپانی سالین قصد دارد دو نمونه تنفس طبیعی و سوپرشارژ را از این خودرو وارد بازار کند. هم چنین زیر بندی این خودرو هم کاملا تقویت شده است تا آماده مبارزه با جاده های خارج شهر باشد. رینگ های سالین Sportruck XR از نوع 17 اینچی آلومینیمی است و لاستیک های X3s  مخصوص آفرود هم زیر خودرو قرار گرفته است. کمک فنر های 2.5 اینچی در جلو و عقب وظیفه تعادل خودرو را بر عهده دارند. این کمک فنر ها در جلو 12 اینچ و در عقب 14 اینچ قابلیت بالا و پایین شدن دارند. هم چنین لوازمی همچون طبق ها, اسپیندل و فنرها به صورت اختصاصی برای این مدل طراحی شده اند. ترمز های سالین هم تقویت شده اند و در جلو دیسک های 13.8 اینچی ABS با دو پیستون و در عقب دیسک های 13.8 اینچی با یک پیستون قرار گرفته اند. طراحی بدنه سالین هم دستخوش تغییراتی شده است و سپرهای جلو و عقب, جلوپنجره, کاپوت و … به صورت اختصاصی برای سالین طراحی شده اند.

وانت آمریکایی سالین (2)

هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و تاریخ این خودروی تازه معرفی شده در دست نیست.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی