پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراخوان بوگاتی برای شیرون (2)

فراخوان میلیون دلاری / بوگاتی شیرون فرا خوانده شد

به تازگی کمپانی بوگاتی برای خرابی سیستم ایربگ شیرون فراخوان داده است. این نشان می دهد که حتی هایپر کار های میلیون دلاری هم بدون نقص نیستند. اما نکته جالب اینجاست که این فراخوان تنها برای دو دستگاه شیرون در آمریکا زده شده است. حتما شما هم مشتاق هستید بدانید این فراخوانی چقدر هزینه برای […]

ارشیا
دوشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۷

به تازگی کمپانی بوگاتی برای خرابی سیستم ایربگ شیرون فراخوان داده است. این نشان می دهد که حتی هایپر کار های میلیون دلاری هم بدون نقص نیستند. اما نکته جالب اینجاست که این فراخوان تنها برای دو دستگاه شیرون در آمریکا زده شده است.

حتما شما هم مشتاق هستید بدانید این فراخوانی چقدر هزینه برای مالکان خواهد داشت. این فراخوانی هزینه ای نخواهد داشت و تمام مراحل تعمیر خودرو به صورت رایگان خواهد بود. به گزارش سازمان امنیت ترافیک جاده ای آمریکا این فراخوانی تنها برای دو دستگاه از هایپر کار 16 سیلندر شیرون در آمریکا زده شده است. علت نقص در سیستم ایربگ هم استفاده از عایق حرارتی نا مناسب برای ایربگ های جانبی بیان شده است. با توجه به تست های انجام شده توسط کمپانی بوگاتی, کارشناسان به آثاری از سوختگی در ایربگ پی بردند. این سوختگی در نزدیکی ژنزاتور گاز ایربگ قرار گرفته بود که به گفته کمپانی باعث نقص در سیستم ایربگ شده است. مالکین این دو خودرو به وسیله ایمیل از مشکل آگاه شدند و پس از کارشناسان بوگاتی بلافاصله برای حل مشکل به آمریکا فرستاده شدند. اما این پایان ماجرا نیست. کارشناسان صندلی ای که در آن نقص فنی وجود داشت را در یک جعبه چوبی مخصوص بسته بندی کردند و به کارخانه اصلی بوگاتی در فرانسه فرستادند تا در آنجا تست ها و آزمایشات دقیق تری انجام بگیرد.

فراخوان بوگاتی برای شیرون (1)

پس از انجام تست های لازم صندلی خودرو به آمریکا باز گردانده می شود و سیستم ایربگ جدید بر روی خودرو نصب می شود. بوگاتی شیرون بیش از 4 میلیون دلار قیمت دارد و این سطح از خدمات پس از فروش برای این هایپر کار لوکس چیز عجیبی نیست.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسخه کمیابی از بوگاتی شیرون به نام Divo به زودی معرفی خواهد شد

1 از 12/ بوگاتی ویرون Sang noir به فروش می رسد

بوگاتی شیرون با مقیاس 1:8/ شاهکار جدید لگو

صدمین نمونه از بوگاتی شیرون ساخته شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی