پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت کوروت ینکو (1)

شورولت کوروت تا دندان مسلح! / کوروت YENKO با 1000 اسب بخار قدرت

در دهه 60 میلادی بود که اولین بار نام Yenko بر سر زبان ها افتاد. نمایندگی خودرو های شورولت در پنسیلوانیا که متعلق به دان ینکو راننده مسابقات اتومبیلرانی بود. این نمایندگی با تقویت کامارو های فابریک و تبدیل کردن آنها به خودروهای قدرتمند مخصوص مسابقات درگ مشهور شد. اکنون یک نمایندگی دیگر برای یادبود […]

ارشیا
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

در دهه 60 میلادی بود که اولین بار نام Yenko بر سر زبان ها افتاد. نمایندگی خودرو های شورولت در پنسیلوانیا که متعلق به دان ینکو راننده مسابقات اتومبیلرانی بود. این نمایندگی با تقویت کامارو های فابریک و تبدیل کردن آنها به خودروهای قدرتمند مخصوص مسابقات درگ مشهور شد. اکنون یک نمایندگی دیگر برای یادبود خودروهای ینکو به سراغ شورولت کوروت رفته است.

در حالی که Yenko هیچ کامارویی را از سال 2010 تا به حال معرفی نکرده است, یک نمایندگی دیگر به سراغ شورولت کوروت رفته است و با نام Yenko این خودرو را تقویت کرده است. این خودرو تغییرات ظاهری و فنی زیادی را شامل می شود و به نوعی تا دندان مسلح شده است. این خودرو توسط تیم  Specialty Vehicle Engineering تقویت شده است. موتور فابریک 6.2 لیتری LT4 کوروت ارتقا یافته است و با افزایش دادن میزان بور و استروک سیلندر اکنون به حجم 6.8 لیتر رسیده است. از دیگر تغییرات فنی می توان به استفاده از میل لنگ فورج 4340 , شاتون های H-beam , پیستون فورج آلومینیمی, سر سیلندر های CNC شده و پیچ های ARP اشاره کرد. خریداران دو انتخاب برای سفارش دادن این نمونه پیش رو دارند.

شورولت کوروت ینکو (3)

اولی پکیج stage I با 835 اسب بخار قدرت و دیگری پکیج کامل stage II با 1000 اسب بخار قدرت و 850  پوند بر فوت گشتاور. انتقال قدرت در شورولت کوروت Yenko بسته به سفارش مشتری به وسیله گیرباکس 7 سرعته دستی با کلاچ جدید و یا گیرباکس اتوماتیک heavy-duty انجام می گیرد. برچسب های استفاده شده بر روی کاپوت, گلگیر عقب, سقف و صندوق عقب در رنگ های مختلفی شامل مشکی, سفید, نارنجی, نقره ای, زرد, خاکستری و آبی قابل سفارش است.

شورولت کوروت ینکو (2)

تنها 25 نمونه از کوروت Yenko 1000 اسب بخاری ساخته خواهد شد. این خودرو با گارانتی 3 سال 60 هزار کیلومتری برای موتور, سوپرشارژ و سایر قطعات به فروش می رود. علاوه بر این برای گیربکس هم گارانتی یک ساله در نظر گرفته شده است. نمونه 1000 اسب بخاری stage II با گیرباکس دستی تنها 68,995  دلار قیمت دارد در حالی که قیمت همین نمونه با گیرباکس اتوماتیک 77,995 دلار خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کوروت نسل هشتم شکار شد!

کوروت مسروقه پس از ۳۳ سال ، به خانه بازگشت

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

شورولت بلیزر در سال 2019 باز می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی