پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جانور درنده

کریس براون ، جانور درنده را تصاحب کرد

رضوانی موتورز،در ژوئن سال جاری میلادی مشخصات نخستین محصولش با نام جانور درنده (Beast) را نهایی کرد،دیری نپایید که اولین خریدار Rezvani Beast به شرکت مراجعه کرد و او کسی نبود جز کریس براون ، موسیقی‌دان و خواننده آمریکایی. براون علاوه بر خوانندگی در کلکسیون داری هم بي علاقه نيست ، از بوگاتی ویرون گرفته تا […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

رضوانی موتورز،در ژوئن سال جاری میلادی مشخصات نخستین محصولش با نام جانور درنده (Beast) را نهایی کرد،دیری نپایید که اولین خریدار Rezvani Beast به شرکت مراجعه کرد و او کسی نبود جز کریس براون ، موسیقی‌دان و خواننده آمریکایی. براون علاوه بر خوانندگی در کلکسیون داری هم بي علاقه نيست ، از بوگاتی ویرون گرفته تا لندروور و حتی داج وایپر در پارکینگ او پیدا می‌شود. حال به ليست متنوع ، Beast را بفزایید.

جانور درنده

براون چه اولین مشتری باشد چه نه ، موقعیتی بزرگ را برای اين کمپانی به وجود آورده است تا توجه ها را به خود و محصولش جلب کند، برای برندی ناشناس چه تبلیغی بهتر از یک خریدار مشهور است که در کانون توجه رسانه‌هاست؟

این جانور درنده، موتور ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ را در سينه خود جاي داده است که ۵۰۰ اسب بخار نیرو به چرخ‌های غول‌پیکر ۱۹ اینچی منتقل می‌کند. این نیرو به همراه وزن ۷۴۸ کیلویی Beast به او این امکان را می‌دهند تا در عرض ۲٫۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۸ کیلومتر بر ساعت دست یابد.بعلاوه اولین محصول رضوانی موتورز تخت گاز تا ۲۶۵ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد.

جانور درنده

بطور متوسط ۸-۱۲ هفته طول می‌کشد تا رضوانی موتورز، ساخت جانور درنده را تکمیل کند اما بنابر گزارش‌ها براون ۳۵ هزار دلار بیشتر از برچسب قیمت ۱۶۵ هزاری دلاری خودرو پرداخته تا فوراً پشت فرمانش بنشیند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی