پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح تشویقی آئودی (1)

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

با رقابتی شدن روز افزون بازار جهانی خودرو, خودروسازان در تلاش هستند تا علاوه بر حفظ مشتریان ثابت خود, مشتریان جدیدی را هم جذب خود کنند. اخیرا کمپانی آئودی برای خرید محصولات جدیدش برای مالکین خودرو های آئودی طرح هایی را ارائه داده است که می تواند برای مشتریان اغوا کننده باشد. کمپانی آئودی قصد دارد […]

ارشیا
سه شنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۷

با رقابتی شدن روز افزون بازار جهانی خودرو, خودروسازان در تلاش هستند تا علاوه بر حفظ مشتریان ثابت خود, مشتریان جدیدی را هم جذب خود کنند. اخیرا کمپانی آئودی برای خرید محصولات جدیدش برای مالکین خودرو های آئودی طرح هایی را ارائه داده است که می تواند برای مشتریان اغوا کننده باشد.

طرح تشویقی آئودی (6)

کمپانی آئودی قصد دارد در سال 2019 نمونه های جدیدی از خودرو های A6, A7 و A8 را وارد بازار کند. در همین راستا این کمپانی قصد دارد تا مالکین و مشتریان ثابت خود را با ارائه طرح های تشویقی به سمت خرید خودرو های جدیدش بکشاند. کمپانی آئودی برای مشتریانی که اکنون مالک خودرو های A6, S6, A7 و S7 هستند و قصد خریدن مدل های A6 و A7 جدید را دارند, طرح گسترش قسط های لیزینگ و مبلغ 3 هزار دلار تخفیف را در نظر گرفته است.

طرح تشویقی آئودی (7)

این طرح برای مشتریانی است که قسط های لیزینگشان تا ماه سپتامبر تمام می شود. تا آن زمان نمونه های جدید این کمپانی هم وارد بازار خواهند شد. هم چنین برخی از مشتریان بنا بر فاکتور های مختلف از طرح های تشویقی بیشتری هم بهره خواهند برد. به طور مثال آئودی برای مالکین فعلی و آتی مدل A8 مبلغ 4 هزار دلار را به عنوان هدیه در نظر گرفته است. قابل ذکر است که مدل های جدید کمپانی تا ماه سپتامبر وارد بازار نخواهند شد اما طرح تشویقی آئودی از الان راه اندازی شده است.

طرح تشویقی آئودی (4)

با گشترش دادن تعداد قسط ها, مقدار پرداخت ماهیانه یکسان خواهد ماند اما برای بهره مندی از تخفیف 3 تا 4 هزار دلاری مالک باید از طرح گسترش قسط ها استفاده کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آئودی RS6 هیبریدی با 1018 اسب بخار قدرت

نوآوری آئودی / استفاده از صفحه نمایش به جای آینه بغل!

معرفی آئودی E-tron به تعویق افتاد

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی