پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا لندکروزر 2016

شايعات تویوتا لندکروزر 2016 به حقيقت پيوست

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان پیرامون طراحی مدل 2016  تویوتا لندکروزر ، بالاخره شایعه‌ها به حقیقت پیوست و تویوتا لندکروز دقیقاً همان چیزی شد که رندرهای اولیه صنعتی منتشر نموده بودند. تویوتا به‌تازگی در ژاپن شاسی‌بلند پرآوازه‌ی خود یعنی تویوتا لندکروزر 200 2016 را رونمایی کرد. هم‌اکنون، بعد از گذشت هشت سال از معرفی نسل جدید […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان پیرامون طراحی مدل 2016  تویوتا لندکروزر ، بالاخره شایعه‌ها به حقیقت پیوست و تویوتا لندکروز دقیقاً همان چیزی شد که رندرهای اولیه صنعتی منتشر نموده بودند.

تویوتا لندکروزر 2016

تویوتا به‌تازگی در ژاپن شاسی‌بلند پرآوازه‌ی خود یعنی تویوتا لندکروزر 200 2016 را رونمایی کرد. هم‌اکنون، بعد از گذشت هشت سال از معرفی نسل جدید این خودرو، تغییراتی را در آن شاهد هستیم. ازجمله‌ی این تغییرات ظاهر جسورانه‌تر خودرو که مدیون جلوپنجره‌ی بزرگ‌تر و چراغ‌های بازطراحی شده است. اما تویوتا تنها به چنین تغییرات خفیفی بسنده نکرده است و دستی به سر و روی کاپوت، گلگیرها و سپر خودرو کشیده است. تغییرات در بیرون خودرو اندک است و چهره اصلی تویوتا به‌جز در جلوپنجره و چراغ‌ها حفظ شده است. پوزه‌ای با سه خط افقی کرومی که در میانه جلوپنجره جا خوش کرده‌اند . حالت و چینش چراغ‌های جلو نیز تغییر نموده است و سپرها نیز کاملاً تعویض شده‌اند. در نمای عقب خودرو نیز شاهد چراغ‌های LED بازطراحی شده و به‌روزرسانی طراحی سپر هستیم. چرخ‌های آلیاژی خودرو نیز با طرح جدید خود جلب‌توجه می‌کنند.

تویوتا لندکروزر 2016

تویوتا دو رنگ مخصوص بدنه‌ی جدید نيز برای این خودرو در نظر گرفته است: قهوه‌ای مسی-میکایی و آبی تیره‌ی میکایی.داشبورد به‌ صورتي تغییر یافته که دسترسی به آن بهتر و راحت‌تر صورت مي گیرد . تویوتا 2 مونیتور را در داشبورد تعبیه نموده است. نخست یک صفحه 4.2 اینچی TFT روبروی راننده که اطلاعات مختلف را به نمایش می‌گذارد و یک صفحه بزرگ 9 اینچی در بالاترین نقطه داشبورد مرکزی. سیستم سرگرمی تویوتا نیز به‌روزرسانی شده است.

تویوتا لندکروزر 2016

در استرالیا این فیس لیفت با دو موتور 4.5 لیتری دیزل دوتوربو و یا موتور V8 بنزینی 4.6 لیتری قابل ابتیاع است. موتور نخست با اندکی ارتقا می‌تواند 272 اسب بخار و 650 نیوتون متر گشتاور تولید نماید. موتور دوم نیز 308 اسب بخار قدرت خواهد داشت و 439 نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این موتورها به‌راحتی با آب‌وهوای گرم و سرد تنظیم شده‌اند و استاندارد یورو 5 را نیز کسب کرده‌اند.تویوتا با اضافه نمودن سامانه ایمنی پیشگیری از برخورد، سیستم نشان‌دهنده فشار باد تایر، دوربین نشان‌دهنده نقاط کور، سیستم تشخیص عابر پیاده، نوربالای اتوماتیک، هشداردهنده خروج از خط و کروز کنترل راداری تطبیق شونده، ایمنی بالایی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی