پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید تندر۹۰ ایران خودرو

توقف تولید تندر۹۰ از سوی ایران خودرو تکذیب شد

با اعلام پیشنهاد خودرو جایگزین برای تحویل برای آن دسته از مشتریانی که تندر۹۰ ثبت نام کرده بودند، این شایعه قوت گرفت که تولید تندر۹۰ در شرکت ایران خودرو متوقف شده است. این در حالی است که ایران خودرو ضمن تکذیب این شایعه، از ادامه روند تولید این خودرو و ارسال دعوتنامه های باقیمانده متناسب […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۷

با اعلام پیشنهاد خودرو جایگزین برای تحویل برای آن دسته از مشتریانی که تندر۹۰ ثبت نام کرده بودند، این شایعه قوت گرفت که تولید تندر۹۰ در شرکت ایران خودرو متوقف شده است. این در حالی است که ایران خودرو ضمن تکذیب این شایعه، از ادامه روند تولید این خودرو و ارسال دعوتنامه های باقیمانده متناسب با روند تولید خبر داده است.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو ضمن تكذيب خبر توقف توليد تندر۹۰ در این شرکت گفت : روند توليد و تحويل خودروي تندر۹۰ ادامه دارد و آنچه كه اين روزها در فضاي مجازي و برخي سايت ها و رسانه ها اعلام شده شايعه اي بيش نيست .

مصطفي خان كرمي با بيان اين مطلب اضافه كرد: عرضه محصول تندر به دلايل مشكلات تامين نسبت به قبل سرعت كمتري دارد كه موجب تاخير در بخشي از تعهدات شده است.

وی تاكيد كرد : ايران خودرو براساس خواست و تقاضاي برخي از مشتريان امكان تبديل خودروي ثبت نامي را فراهم كرده است. خان كرمي با اشاره به فراهم كردن امكان تبديل بخش از تعهدات تندر۹۰ افزود: شرايط پيشنهادي ارائه شده به مشتريان ، در راستاي تسريع در تحويل خودرو ، جلب رضايت مشتري كاملا اختياري بوده و به هيچ وجه اجباري نيست .

از سوي ديگر در حال حاضر توليد اين محصول ادامه داشته و دعوتنامه تعهدات باقيمانده نيز متناسب با روند توليدخودرو در حال ارسال است.

جایگزین ال 90 مشخص شد

ایران خودرو قیمت جدید محصولاتش را اعلام کرد (مرداد 97)

پیش فروش محصولات ایران خودرو در طرح فیروزه ای (مرداد 97)

مشکلی برای تولید سی3 و 2008 وجود ندارد

شش محصول ایران خودرو چهار ستاره کیفی دریافت کردند

خودروهای پژو 2008 ثبت نامی تحویل مشتریان می شود

سقف مجاز برای پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی