پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد جی تی (5)

فورد جی تی از هدف ساخت 250 دستگاه در سال بازماند!

پس از معرفی نسل جدید فورد جی تی در سال 2016 , کمپانی فورد وعده داد که 500 دستگاه از این نمونه را در عرض دو سال ( سالی 250 نمونه) بسازد. پس از آن ساخت این نمونه دو سال دیگر هم تمدید شد تا در مجموع تعداد 1000 دستگاه از این خودرو ساخته شود. […]

ارشیا
شنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۷

پس از معرفی نسل جدید فورد جی تی در سال 2016 , کمپانی فورد وعده داد که 500 دستگاه از این نمونه را در عرض دو سال ( سالی 250 نمونه) بسازد. پس از آن ساخت این نمونه دو سال دیگر هم تمدید شد تا در مجموع تعداد 1000 دستگاه از این خودرو ساخته شود. اما طبق گزارشات بدست آمده این کمپانی تاکنون موفق به ساخت 250 دستگاه در سال نشده است.

فورد جی تی (3)

طبق گزارشات بدست آمده, کمپانی فورد در سال اول تولید تنها 138 دستگاه در سال از جی تی ساخته است. این در حالی است که به گفته مسئولین کمپانی دلیل قانع کننده ای برای این کسری وجود دارد. به گفته یکی از مسئولان کمپانی فورد: ((به علت تست های متعدد برای نمونه های شهری و مسابقه ای به علاوه محدودیت های موجود برای خریداران, پروسه ساخت جی تی به تعویق افتاده است.))

فورد جی تی (8)

از طرف دیگر کمپانی  Multimatic که به عنوان شریک کانادایی فورد در ساخت جی تی معرفی می شود, پیش از این در این مقیاس خودرویی نساخته است. از آنجایی که فورد جی تی یک سوپر اسپرت دست ساز است, شریک کانادایی قادر به ساخت یک دستگاه جی تی در روز نیست. اولین نمونه از جی تی در ماه دسامبر 2016 ساخته شد اما کمپانی Multimatic به علت محدودیت های موجود, تا اواسط سال 2017 موفق به ساخت یک دستگاه جی تی در روز نشده بود.

فورد جی تی (6)

علاوه بر این مشکل تامین قطعات و رنگ کردن نمونه های مخصوص برای یادبود قهرمانی فورد جی تی در مسابقه لمانز 2016, در تاخیر عرضه جی تی به بازار نقش داشت. اما خبر خوب این است که برنامه ریزی فورد برای ساختن 250 نمونه از جی تی طبق روال است و اگر این کمپانی تا سال بعد 250 نمونه از این خودرو را بسازد در مجموع 888 دستگاه از جی تی تولید کرده است.

فورد جی تی (2)

اما اینطور به نظر می رسد که تولید جی تی یک سال دیگر هم تمدید شود تا کمپانی فورد بتواند 1000 نمونه وعده داده شده را بسازد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

1 از 50 / شلبی GT350H مدل 1966 به ارزش 220 هزار دلار!

خودرو مسابقه ای راننده محبوب آتش گرفت/ فورد اسکورت کن بلاک در آتش

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

فورد ماستنگ با رنگ بندی الهام گرفته شده از هواپیماهای جنگی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی