پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سهام خودرو

سهام خودرویی ها افت کرد / بیم و امید خودروسازان پس از برجام

در بازار بورس سهام خودروسازان میانگین 10 درصد افت داشته و این افت در حالی است که در بازار خودرو قیمت خودرو ها رو به افزایش بوده اما این افزایش قیمت به سهام خودرویی ها کمک نکرده است.   به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛   در ماه گذشته سهام شرکت های خودروسازی جزو […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۷

در بازار بورس سهام خودروسازان میانگین 10 درصد افت داشته و این افت در حالی است که در بازار خودرو قیمت خودرو ها رو به افزایش بوده اما این افزایش قیمت به سهام خودرویی ها کمک نکرده است.

 

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

 

در ماه گذشته سهام شرکت های خودروسازی جزو پرمعامله ترین سهام های بازار بورس بود اما در هفته گذشته و هفته جاری با وجود اینکه برخی خودروهای بویژه داخلی افزایش قیمت داشته اما سهام خودرویی ها بطور میانگین 10 درصد افت داشته است.

این افت ممکن است بدلیل تحریم ها و یا خروج دو خودروساز فرانسه یعنی پژو و رنو باشد اما هر آن چه هست منجر به افزایش سهام نشده است و بالعکس منجر به کاهش شده.احتمال می رود اگر روند افزایش قیمت خودروهای داخلی در هفته آتی بیشتر باشد بطوریکه در حال حاضر خودروسازان پیشنهاد افزایش قیمت را ارائه کردند و شورای رقابت مخالفت کرده که اگر در نهایت با موافقت روبرو شود سهام خودروسازان هم بالا خواهد رفت.

از طرفی اگر تحریم های جدید که صنعت خودرو را نیز شامل می شود اعمال شود و چالش خودروسازان را افزایش دهد قطعا سهام آنها افت بیشتری را شاهد خواهد بود.

ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره ایران خودرو به صاحبان سهام

حمایت وزارت صمت از واگذاری سهام خودروسازان بزرگ

عدم وجود برنامه ای برای واگذاری سهام پارس خودرو

روزهای خوبی برای سهام سایپا پیش بینی می شود

مديرعامل سايپا پاسخگوي سهامداران

سهام رنو سهم کدام خودروساز می شود؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی