پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز G65 (3)

مرسدس بنز G65 به علتی عجیب فراخوانی شد!

کمپانی مرسدس بنز اخیرا تمامی 20 نمونه G65 2017 فروخته شده در بازار آمریکا را به علتی عجیب فراخوانی کرده است. این خودرو به علت سرعت زیاد در هنگام دنده عقب رفتن فراخوانی شده است!. طبق گزارشات بدست آمده این خودرو هنگام دنده عقب به سرعتی بیش از 25 کیلومتر در ساعت می رسد. در […]

ارشیا
سه شنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز اخیرا تمامی 20 نمونه G65 2017 فروخته شده در بازار آمریکا را به علتی عجیب فراخوانی کرده است. این خودرو به علت سرعت زیاد در هنگام دنده عقب رفتن فراخوانی شده است!. طبق گزارشات بدست آمده این خودرو هنگام دنده عقب به سرعتی بیش از 25 کیلومتر در ساعت می رسد. در این حالت اگر راننده در کنترل فرمان کمی اشتباه کند, می تواند آسیب هایی  جدی به بار آورد.

مرسدس بنز G65 (1)

خوشبختانه این مشکل توسط مهندسین مرسدس بنز به راحتی حل خواهد شد. با تغییر در عملکرد ECU سرعت خودرو در هنگام دنده عقب گرفتن تنظیم خواهد شد. این خودرو 400 کیلوگرم از مدل G63 سنگین تر است و از یک موتور 12 سیلندر غول پیکر بهره می برد. این موتور 621 اسب بخار قدرت و 991 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. قدرت موتور غول پیکر این خودرو به وسیله گیربکس 7 سرعته اتوماتیک منتقل می شود. 0 تا 100 این خودرو 5.1 ثانیه است و سرعت نهایی به صورت الکترونیکی روی 230 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از مرسدس بنز Final Edition Series تنها 60 دستگاه در دنیا ساخته شده است که 30 نمونه از آن در آمریکا به مبلغ 252,690 دلار فروخته شده است. در فضای کابین این خودرو لوکس از چرم Nappa با گرم کن و تهویه استفاده شده است. تودوزی خودرو هم به صورت منحصر به فردی برای این نمونه طراحی شده است.

مرسدس بنز G65 (2)

هم چنین در بدنه خودرو هم از رگه های برنزی استفاده شده است تا خودرو ظاهر جذاب تری داشته باشد. این نمونه در ایالت های کارولینای جنوبی, فلوریدا, تگزاس و نیویورک عرضه شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فراخوان جدید کیا و هیوندای جهت خرابی سیستم ایربگ

فراخوان 1.2 میلیونی نیسان در بازار ژاپن

فراخوان مزدا 3 به دلیل نشت سوخت

هوندا ، 143 هزار خودرو را فراخواند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی