پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز Project One (6)

مشتریان مرسدس بنز حق فروختن خودرویشان را ندارند!/ قانون جدید برای نمونه Project one

کمپانی مرسدس بنز با معرفی Project one نشان داده است که به طور جدی به دنبال کسب مقام در مسابقات مختلف است. همانند نمونه CLK GTR در دهه 90 میلادی, نمونه Project one هم برای رکورد شکنی در مسابقات ساخته خواهد شد. از این نمونه تنها 275 دستگاه خودروی شهری ساخته خواهد شد که پیش […]

ارشیا
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز با معرفی Project one نشان داده است که به طور جدی به دنبال کسب مقام در مسابقات مختلف است. همانند نمونه CLK GTR در دهه 90 میلادی, نمونه Project one هم برای رکورد شکنی در مسابقات ساخته خواهد شد. از این نمونه تنها 275 دستگاه خودروی شهری ساخته خواهد شد که پیش بینی می شود قیمتی بیش از 2.8 میلیون دلار داشته باشند. اما کمپانی مرسدس بنز برای فروش این نمونه قانون جالبی را وضع کرده است.

مرسدس بنز Project One (10)

به گزارش سایت Motor Authority , مالکین نمونه Project one موظف به امضای قرار دادی هستند که در بند های آن فروش خودرو تا یک بازه زمانی مشخص ممنوع است. در غیر اینصورت مالک با جریمه سنگین روبرو خواهد شد. قانونی شبیه به قانون کمپانی فورد برای نمونه جی تی که البته در چند ماه اخیر بسیار حاشیه ساز شده است. هم چنین استون مارتین هم برای نمونه والکایری قانونی شبیه به این قانون وضع کرده است که خریداران را از فروش خودروهایشان تا مدتی منع می کند.

مرسدس بنز Project One (9)

این نمونه اولین بار در سال 2017 در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد و پیش بینی می شود اولین نمونه ها تا سال 2019 به مشتریان تحویل داده شوند. این پروتوتایپ پر رمز و راز که از تکنولوژی خودروهای فرمول یک مرسدس بنز بهره می برد اکنون در حال تست شدن در پیست های اسپانیا و انگلستان است.

مرسدس بنز Project One (7)

هم چنین شاسی این نمونه هم در انگلستان ساخته می شود و کارخانه آن تنها 1 ساعت با کارخانه تولید موتور های فرمول یک مرسدس بنز فاصله دارد. هنوز اطلاعات دقیقی از پیشرانه و زیر بندی خودرو در دست نیست اما طبق گزارشات بدست آمده این خودرو از یک موتور 6 سیلندر 1.6 لیتری با بیش از 1000 اسب بخار قدرت بهره می برد. هم چنین علاوه بر این از 4 موتور الکتریکی هم استفاده شده است که هر کدام وظایف مشخصی دارند.

مرسدس بنز Project One (2)

یک موتور الکتریکی وظیفه انتقال قدرت به چرخ های عقب را بر عهده دارند. موتور الکتریکی دوم وظیفه کمک به توربو برای جلوگیری از Lag را بر عهده دارد و دو موتور دیگر هم برای پایداری بیشتر به چرخ های جلو کمک می کنند.

مرسدس بنز Project One (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز AMG GT S با رژیم فیبر کربن!

مرسدس بنز G65 به علتی عجیب فراخوانی شد!

یکی از کمیاب ترین سوپر اسپرت های جهان به فروش خواهد رسید/ مرسدس بنز CLK GTR

مرسدس بنز A کلاس ایرودینامیکی ترین ماشین جهان شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی