پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماستنگ هنسی (5)

اسب رام نشدنی هنسی/ ماستنگ GT با 808 اسب بخار قدرت!

اولین بار در سال 1991 بود که تیونر اهل تگزاس هنسی شروع به تقویت خودروهای آمریکایی کرد. از آن موقع تا به امروز این کمپانی بیش از 6.5 میلیون اسب بخار از خودروهای مختلف بیرون کشیده است که به طور میانگین قدرت هر خودرو را به 650 اسب بخار رسانده است!. اکنون این کمپانی به […]

ارشیا
شنبه - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

اولین بار در سال 1991 بود که تیونر اهل تگزاس هنسی شروع به تقویت خودروهای آمریکایی کرد. از آن موقع تا به امروز این کمپانی بیش از 6.5 میلیون اسب بخار از خودروهای مختلف بیرون کشیده است که به طور میانگین قدرت هر خودرو را به 650 اسب بخار رسانده است!. اکنون این کمپانی به مناسبت ده هزارمین نمونه ساخته شده, از فورد ماستنگ کمیاب جدیدش با نام Heritage Edition رونمایی کرده است.

ماستنگ هنسی (8)

کمپانی هنسی باهنرنمایی خود, اکنون قدرت این ماستنگ را به 808 اسب بخار و گشتاور آنرا به عدد وحشتناک 918 نیوتن متر رسانده است. قدرت حاصل شده از موتور 5 لیتری سوپرشارژ, اکنون 0 تا 96 کیلومتر این خودرو به 3.3 ثانیه رسانده است. این یعنی اسب رام نشدنی هنسی قابلیت رقابت با تمام سوپر اسپرت های اروپایی را خواهد داشت. تایم 400 متر این نمونه هم به 10.7 ثانیه در سرعت 212 کیلومتر بر ساعت می رسد. ماکسیمم سرعت ماستنگ هنسی هم 322 کیلومتر در ساعت خواهد بود. در طراحی این خودرو از فورد جی تی Heritage Edition الهام گرفته شده است و از رنگ قرمز با خط سفید استفاده شده است.

ماستنگ هنسی (8)

تنها 19 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد و هر نمونه به صورت مخصوص از سریال نامبر داشبورد, پلاک موتور و امضای مخصوص جان هنسی بهره می برد. این نمونه تنها در آمریکا فروخته نخواهد شد و علاقه مندان در سراسر دنیا قادر خواهند بود برای خرید ماستنگ هنسی اقدام کنند. اما تنها 19 انسان خوش شانس قادر خواهند بود تا قبل از پایان تولید, این نمونه را خریداری کنند. موتور 5 لیتری از یک سوپرشارژ بزرگتر بهره می برد. ارتفاع خودرو هم برای تولید نیروی جاذبه بیشتر پایین آمده است و رینگ های 20 اینچی به همراه لاستیک های میشلن Pilot Sport Cup 2  زیر خودرو جا خوش کرده اند.

ماستنگ هنسی (10)

علاوه بر این برای سبک کاری در قسمت هایی از بدنه از فیبر کربن استفاده شده است و سیستم اگزوز هم از جنس  stainless steel ساخته شده است. تمام 19 نمونه این خودرو در مسافت 322 کیلومتر تست خواهند شد و شامل گارانتی 3 ساله  – 36 هزار مایلی می شوند. هنسی اکنون فروش این خودرو را آغاز کرده است و قیمت پایه ای این خودرو تنها 89,950 دلار است!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

1 از 50 / شلبی GT350H مدل 1966 به ارزش 220 هزار دلار!

فورد ماستنگ با رنگ بندی الهام گرفته شده از هواپیماهای جنگی

معرفی شلبی جی تی 350 2019 با مشخصات جدید

اطلاعات جدید از شلبی جی تی 500 مدل 2020

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی